Архив | 23:04

ДЕН НА РАДИОТО И ТЕЛЕВИЗИЯТА

7 май

Днес, 7 май е ден на радиото и телевизията.Научих току що от шоуто на Слави. Искам да поздравя всички, съпричастни с този празник с една неостаряваща песен на една легенда Queen.

ЗА КНИГИТЕ

7 май

През почивните дни, когато повечето хора почиваха, аз трябваше да работя. Нямаше много работа и можеше да се чете през работно време. Вестниците излизаха наистина редовно, но в намален брой на страниците. Успявах до обед да изчитам вестника и ми оставаше време да чета и друго. Така започнах да чета книгата на Елена Афанасиева „Ne stavai tupa.ru“. Интересна книга.Преплитат се различни истории, които накрая явно ще се окажат свързани помежду си. Започва с една вечер с Женя Жукова, журналист – фотограф, която е самотна майка с пораснал син на 20год.Тази вечер на нея й се случват необичайни неща. Получава странно обаждане, мейл с обратен адрес ne stavai tupa@ ne stavai tupa.ru и за капак в колата й е сложена бомба, която за малко не убива сина й. След това нещата стават още по интересни, като се замесва и мореплавателя Магелан, който се влюбва на остров Себу в млада красавица, притежаваща  черна перла, наречена перлата на Магелан.По късно на Женя й се струпват още неприятности, а перлата на Магелан се оказва в  дама от Манила,която излъчва страст на н-та степен и така нещата стават още по заплетени.Всичките неща, които се случват на фотографката са заради нещо, което тя има, но не е наясно какво е и аз също все още не знам.Стигнала съм до тук и няма да разказвам повече, за да ви е интересна книгата, ако ви е заинтригувала, разбира се.Харесва ми книгата.

По този повод си признавам, че ми е трудно да си избирам книги в последно време.Има толкова голямо разнообразие от  автори, стилове, че се затруднявам.Случва ми се да си купя книга, която след това да не ме увлече или да не ми хареса.Днес влязох в книжарница Хеликон, но нямах много време и гледах, гледах и си излязох с празни ръце.Определено, за да хареса човек книга или трябва предварително да я набелязал или да има поне час свободен, за да гледа на спокойствие.Така по Великден си купих 2 книги от книжарница(мисля, че беше Пингвините) в Сливен и по този повод имах за награда трета книга-безплатно, пак избрана от мен.