МЕЛАНХОЛИЯ

29 сеп.

„Животът ни не е нищо друго, освен огърлица от съдбовни моменти, които следват своя ред. Някои съумяват успешно да използват мига, а друг цял живот живеят в бъдещето си и все се разминават със сърцето си.

Но нима можем да осъзнаем смисъла на миговете докато сме в тях? А трябва ли?“

Тези дни съм в творчески застой. Не ми се пише, чета от време на време писанията на другите и забелязах, че не съм само аз така. Есенната меланхолия ни е стиснала здраво в ръце и не ни пуска. 

  Слушам доста музика тези дни и се надявам, че тя ще ме изкара от състоянието на полусънливост, което ме държи от как е започнало да вали. Временно ме беше обзела емоцията от разглеждането на функциите на телефончето на брат ми, но утре ще си го вземе и ще тъгувам още повече.Признавам, Samsung Omnia е наистина страхотен бизнес телефон. Става и за работа и за гъзария, а снимките, които прави със своята 5 mp- камера са чудесни. Звукът е добър и фонотеката  от песни може да се подреди според желанията на притежателя си.  Изпробвах го за влизане и в мрежата(проникнах инкогнито в мрежата на комшиите отгоре) и останах долу горе задоволена от качеството и работата. Признавам смарт телефон не съм имала и беше интересно да разгледам телефон-компютър.НО, първо не ми харесва, че менюто е само на английски. Ако аз работя с този телефон няма да ми върши така удобно работата, която съм свикнала да върша с компютъра. Второ, цената е висока. За тази сума ще си купя лаптоп и то с не лоши възможности и ще продължа да си ползвам нокийката си като телефонче. Определено е много интересно да разглеждам възможностите на нов телефон и да правя сравнения с наличния или стария си телефон. А брат ми дори все още не го е пипнал! Леле, голям майтап ще е като започне да го разучава. Ще ми се обажда постоянно , за да каже какво е открил!
*************************
Ей, разбрахте ли, че поредното Пловдивско изложение е открито от президента Първанов? Явно Гергов има високопоставени покровители.

Аз и тази есен няма да посетя панаира, като от мноооого години насам, но Вие заповядайте. Има какво да видите. Я панаир, я Пловдив….

 

18 коментара to “МЕЛАНХОЛИЯ”

  1. deni4ero септември 29, 2008 в 23:58 #

    аз продължавам да мразя панаира

  2. вили септември 30, 2008 в 00:05 #

    Като мен! А ти както си и близо до него, сигурно и го усещаш по-осезателно дори и от мен. 😦

  3. Le_Grand_Elf септември 30, 2008 в 00:47 #

    Много го мразя тоя панаир.
    Първо – далеч съм от него
    Второ – не е никакъв панаир
    Трето – всички само за него говорят, ходят, нищо не си купуват и те така… всяка година

    Да го *** в събитието! :)))))

  4. astilar септември 30, 2008 в 00:55 #

    Много ми хареса думата „нокийка“ 🙂

  5. vasilev септември 30, 2008 в 15:56 #

    Абе Алф (с или без грешката 😉 ),
    ти винаги ли с г..а нагоре ставаш? Мен пък винаги ми е харесвал панаира. От училище не пропускахме ходене било на пролет, било на есен. Все пак това си бяха 2 дена скатаване от учебния процес 🙂

  6. вили септември 30, 2008 в 22:57 #

    @ Елф, ами то за това е панаир – ходиш, гледаш, разпитваш и накрая си тръгваш с празни ръце и пълна глава.
    @ Василев, той, Елфа е още мнооого млад и гледа на живота отвисоко. А относно панаира и аз като ученичка го харесвах, но сега учениците не идват на екскурзии на панаир. Няма желаеещи ръководители, които да се загърбват с ангажимента екскурзия.
    😛 😛

  7. deni4ero септември 30, 2008 в 23:44 #

    Василев, ако живееш като мене на 2 минути от панаира и не можеш да се разминеш от коли, щото са насядали по тротоара и не можеш да идеш до някъде, където пътят ти е пет минути обикновено, а сега ти отнема половин час и навсякъде виждаш седнали коли, където не трябва …… еееееее … последно бях на панаир май е в 6-ти клас. Оттогава минаха 20 години и все така го мразя. А няма да ти разправям за ква селяния става въпрос … особено, ако бързаш за работа или ако сеопитваш да минеш с детска количка … 🙂 то май изкоментирахме само една част от поста … аз съм върл фен на ‘нокийките’ 🙂

  8. вили септември 30, 2008 в 23:49 #

    Василев, Деничеро отговаря от първа ръка. Аз съм по-далечко и не го усещам така чувствено близо както ти го описва.
    @Астилар, Деничеро – любима марка „нокийка“. Поне 3-4 съм имала. 8)

  9. Le_Grand_Elf септември 30, 2008 в 23:55 #

    @който си пожелае:
    Хъх?!

  10. вили октомври 1, 2008 в 00:08 #

    Блондинка мига разбиращо 😆 😆 ,а може и озадачено пърхаща с красивите си миглички 😆

  11. deni4ero октомври 1, 2008 в 00:10 #

    @ Елф
    🙂

  12. Графът октомври 1, 2008 в 08:44 #

    Уф, успокоих се! Чудех се какво ми става – вчера не съм отворил даже нета! Това да не е някаква психотронна атака за притъпяване активността в блоговете? 😀

  13. Василев октомври 1, 2008 в 09:43 #

    Деничеро,
    трябва ти един курс за управление на детската количка между коли в софия 😉

    Елфе, не ми се цупи, шегувам се 🙂

  14. Le_Grand_Elf октомври 1, 2008 в 13:46 #

    @който си пожелае (отново):
    It’s OK, boyz & girlz :)) Relaaaaaaaaaax! 🙂

  15. вили октомври 1, 2008 в 22:39 #

    И аз подкрепям Relaaaax! 😀 😀

  16. vasilev октомври 2, 2008 в 15:26 #

    😀

  17. vasilev октомври 2, 2008 в 15:27 #

    ПС: Спомени, спомени 😉

  18. вили октомври 2, 2008 в 22:00 #

    Да, да… Спомени, спомени…

Вашият коментар