Септември си отиде

1 Окт

 

 Отмина още един месец от годината. Септември беше особен месец. За един месец тотално подменихме гардероба си и настроението си. В началото му  бях все още на море и се кефих на милото слънце и топлата  морска вода, на леките дрехи и джапанките. После дойде и началото на новата учебна година и заедно с нея и хладното есенно и дъждовно време(обхвана ни тъгата). Посетих Чудните мостове, „Дяволският мост“. Сега, в края на септември, природата се смили над нас и прати слънчице, за да ни сгрее и събуди от есенната меланхолия.

Чака ни нов месец – октомври. Имам една тайна надежда, че циганското лято се е скрило зад завоя и чака само малко да се разсеем и ще ни изненада. Но, това е животът, както се пее в една стара, стара песничка.

Надявам се, че октомври ще е още по-хубав от септември. И вярвам, че ще е така!

6 Коментари to “Септември си отиде”

  1. vilford октомври 1, 2008 at 16:28 #

    Хехе, Адаш, снимката е уникална! Каква меланхолия с толкова червено! 😉

  2. вили октомври 1, 2008 at 22:37 #

    Аз вече съм пролетно настроена. Такова слънце е два дена в Пловдив и не ми се вярва, че пак ще стане хладно. 8) Но ще стане, разбира се.

  3. Светла октомври 2, 2008 at 22:44 #

    Невероятно усещане и спомени ми носи тази гледка.
    И аз есента се настройвам пролетно, за да се засиля за зимата,
    че баира е тежък и ако не набера инерция и слънце, може да ме смаже 🙂

  4. вили октомври 2, 2008 at 22:51 #

    И на мен много ми хареса снимката. Страхотна атмосфера. А в Пловдив продължава да е пролет!!! Давай, Светле, с теб сме по баира! 😛

  5. Le_Grand_Elf октомври 2, 2008 at 23:24 #

    Пак само се оплаквате. Септември като септември. И други е имало и други ще има :))
    Търсите си поводи да паднете духом, я в кръста да се стягате и нагоре по баира!!! 🙂

  6. вили октомври 2, 2008 at 23:42 #

    Не е вярно, Елф! Ние се не оплакваме, а споделяме. Не ни ли виждаш как тичкаме подир Светлето по баира и се оглеждаме за нов?? Септември си отиде, но дойде октомври и от него чакам да ми сбъдне някои нещица и ще научите първи…. 😛 Аз съм просто човек.
    http://ru.youtube.com/watch?v=USZSiFZb2Ys&feature=related

Вашият коментар

