Рожден ден!

29 юни

В живота всеки веднъж годишно идва денят, в който е роден. Докато сме деца го чакаме с нетърпение и още от предходния започваме да кроим планове за следващия. Като поотраснем малко, започваме да тръпнем в очакване месец, два по-рано.  А след още някое десетилетие се сещаме няколко дена(а може и да не се сетим ако сме доста поостарели и ни гони склерозата 😀  ) преди денят.

Но  рожденният ден, който отбелязвам днес, е специален. Принцеса Жени е рожденничка и навършва само 20 години! Бъди здрава, бъди щастлива, бъди успешна, бъди цветна, бъди щастието  за хората около теб!

Освен поздрави на рожден ден се подаряват и подаръци.

Моят подарък за теб! 

7 коментара to “Рожден ден!”

  1. Павка юни 29, 2009 в 10:33 #

    Благодаря много, Вили! Но внасям малка поправка – Жени навършва пълнолетие, според американските закони!

  2. astilar юни 29, 2009 в 13:14 #

    😉 21, но нека винаги се чувства както на 20! 😀

  3. Жени юни 29, 2009 в 13:17 #

    Благодаря, Вили! И въпреки че още ми е рано и за подмладяването благодаря 😉

  4. вили юни 29, 2009 в 22:45 #

    Ехехееее! Грешката е моя 😳 Попитах и ми казаха, че съм права, амааааа. … не съм била… Ти не се сърди Жени, Павка и и ти също – извинявам се! 😉 😉

  5. Жени юни 30, 2009 в 09:21 #

    Изобщо няма сърдити- изобщо не се притеснявай, Вили 😉
    Пак да ти кажа- благодаря! 🙂

  6. Mari-ana юни 30, 2009 в 14:29 #

    Добре, добре… Признавам си, аз бях попитаната. 😛 Но тъй като съм шматка е станало объркване. Ми, Вили попита дали ставаш на 20 или на 21 в дълго изречение. А аз съм видяла само последната цифра и казах „да“ – за 21. Тя обаче, решила че да-то ми важи за 20. Та така… Както казах снощи, тези малки гафчета (плюс закъснелия подарък от Шувили), правят по-свеж и незабравим деня. 😉 Но все пак и аз да се извиня. 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Честит Рожден Ден, Жени! « Кварталната градинка - юни 29, 2009

    […] Eдин те очаква на ТОВА МЯСТО. […]

Вашият коментар