Джефри Арчър

20 Ян

Не бях попадала на този автор досега. Или по-точно не съм го забелязала в множеството. Една приятелка ми го препоръча като пишещ много увлекателно и дори една негова книга ми предложи. И така се запознах с него и романът „Пътеки на славата“. Хареса ми  книгата и ми допадна стила на автора. Бях впечатлена от целеустремността на главния герой  Джордж Мелъри. Неговия живот е бил подчинен на една единствена цел – покоряването на Еверест.  И май е успял, но така или иначе доказателства няма намерени. Препоръчвам този автор, а  аз тръгвам да търся други негови книжки….

 

9 Коментари to “Джефри Арчър”

  1. Милена януари 20, 2011 at 18:32 #

    Значи ще ти харесат също и „Търговецът“, „Каин и Авел“, разказите „Тревата там е по-зелена“…:))

    • вили януари 20, 2011 at 21:18 #

      „Каин и Авел“ съм харесала. Но и другите няма да прескоча. Стана ми любимец Арчър 😀

  2. astilar януари 20, 2011 at 20:21 #

    Аааа, присърце я приемам и аз тази препоръка. (Тези препоръки, всъщност 🙂 )

  3. Милена януари 20, 2011 at 21:41 #

    Май от тези трите най-силна е Търговецът, но пък аз май не съм чела твоята – Пътеки на славата.Оо, да, бива си го добрият стар чичо, упс, Сър Джефри:)))
    А, да, ето и още една, която съм му чела:
    http://knigi-news.com/?in=pod&stat=1129&section=9&cur=3905

    • вили януари 20, 2011 at 22:36 #

      Моята приятелка каза, че Пътеките не е най-добрата му книга. Но и аз предпочитам да се запозная с по-слабите му книги и да мина към по-силните заглавия. Градацията е за предпочитане. За разказите също чух хубаво мнение. И тях ще чета, и тях…

  4. Rapid Gigabitz януари 27, 2011 at 22:27 #

    i like it Джефри Арчър « ВИЛИ now im your rss reader

  5. виктория февруари 1, 2011 at 01:47 #

    Намери си тази негова книга, много е забавна.
    http://www.bgbook.dir.bg/book.php?ID=32997

  6. stoil март 23, 2013 at 19:24 #

    прекрасен автор.Цялата ми фамилия четем романите му с неувяхващ интерес !Сега се каня като отида на гости на децата в Лондон да го потърсим и лично да се запознаем с този за нас велик писател

Вашият коментар

