Да да да! Това не е шега…

18 Дек

Днес ми попадна пред очите тази детска жизнерадостна песен. Не за пръв път я слушам или гледам, но въпреки всичко такова удоволствие ми достави, че цял ден си я тананикам и въртя за n-ти път поред.

Искам да  поздравя четящите ме с идващите коледни празници и да ви пожелая да не  забравяте, че всички сме били деца и да се усмихвате повече!

 

 

Весели празници!

 

 

 

 

4 Коментари to “Да да да! Това не е шега…”

  1. Ивката декември 18, 2010 at 00:57 #

    хи-хи 🙂 Шефът ми звъни на телефона с тази песен! 🙂

    • вили декември 18, 2010 at 01:10 #

      Оооооо…. И аз днес се замислих, че това е страхотна мелодия за звънене. 😉

      Много весело ти звъни шефът! Надявам се, че само за прекрасни неща като похвали, извънредни почивни dни, повишения на заплатата… 😛

  2. Жени декември 18, 2010 at 03:22 #

    Ха, преди около час-два я пяхме с колегите на коледното парти 🙂
    Хубави празници, Вили 🙂

  3. astilar декември 18, 2010 at 11:20 #

    Весели празници и от мен! Любима песен! Бях я използвала за летния клип на Креми и Марти преди няколко лета.

Вашият коментар

