Предпразнично

12 Дек

Годината се изтърколи почти неусетно. Пак сме декември и пак е време за равносметки, коледно-новогодишни купони и най-вече за празници с най-обичаните ни хора. Равносметка няма да правя, защото няма с какво да се похваля през тази година. Дори напротив – доста от най-близките ми и обичани хора се разболяха и то трайно. За някои дори лъч светлина няма вече,  уви. Работата и тя е толкова зле, че не зная защо го държа този магазин. Кризата си отивала, ама май само в приказките на политиците. 😦

Опитвам се да съм оптимистично настроена и къде успявам, къде не… На моменти ме обхващат едни гадни настроения, но добре че е аеробиката, за да ме разведрява и прочиства главата от песимистичните нотки. И само след седмица ни очаква цял ден аеробика плюс коледен аеро-купон! Ще е весело и се надявам най-накрая коледния дух да ме прегърне и да ме държи поне месец след това.

И за да смекча песимистичния тон на статията – малко любима музика 😀

 

5 Коментари to “Предпразнично”

  1. Svetlina декември 12, 2010 at 11:28 #

    Ей сега ще ти оправя настроението 🙂
    Ще ти припомня младините: https://wili6521.wordpress.com/2009/12/21/%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B0/

    🙂
    И се стягай, ей! Цялата рода разчита да получи подаръци, баници и сума ти усмивки!
    Разбира се, че от теб, нали жената била душата :-*

    • вили декември 18, 2010 at 01:12 #

      хи хи хи…. Светлич, знаеш как да ме погъделичкаш! Стегнала съм се и започнах да се подготвям за идващите празници. Първо ще започна с купоните, а после ще се постарая и в кухнята….

      • Svetlina декември 18, 2010 at 12:57 #

        Хахаха 🙂 Като знам на какво ми прилича кухнята след купон… изобщо не ти завиждам 🙂

  2. vilford декември 12, 2010 at 12:20 #

    Вили, пожелавам ти следващата година да е в пъти по-добра от сегашната във всяко отношение!!! И равносметката ти след една година да е в стил: фук, фук, фук!!! :)))))
    Освен това доктор Шувили-Лечителката препоръчва здраво купонясване (ти това го можеш) срещу песимистичните нотки!
    :*****

    • вили декември 18, 2010 at 01:15 #

      Шувили, знаеш че съм оптимист, ама на моменти ставам непоносима песимистка.
      От твоята прекрасна уста надявам се всичко да се сбъдне! А за купонясването още в понеделник ще си осведомена от тук, от там…

Вашият коментар

