Съботна меланхолия

25 Септ

Есен е. Хванала ме е някаква меланхолия. И даже ми е нервно.  Решението както винаги е да се слушат само любими песни и ако може някакво купонче да се спретне. Купон не се очертава и затова  ви предлагам да послушаме най-любимото ми за момента 😀

6 Отговора to “Съботна меланхолия”

  1. Жени септември 25, 2010 at 21:36 #

    Лечението ти ми харесва🙂 И на мен нещо ми се ходи на купон, ама не се очертава, затова…. let the music play😉

    • вили септември 26, 2010 at 23:45 #

      Светле, както винаги оригинална! Тенкс за статийката! 😆 😆

  2. вили септември 26, 2010 at 23:44 #

    Мдаааа… Жени, музикалната терапия е приказна. Я да ти призная, че тази меланхолия е последствие от купони, екскурзийки и срещи с непознати интернет приятели. Ама вече се настройвам, че до коледа няма мърдане и музиката ми е постоянен спътник в ежедневието ми…😛

  3. deni4ero октомври 18, 2010 at 21:31 #

    прекрасен нов облик!!!!!!!!!!!!

    • вили октомври 20, 2010 at 23:06 #

      мдааааа…. все пак есен е, трябва ми малко цвят, светлина и повече слънчево настроение…😛

Вашият коментар

