no coment

29 Юли

Преди известно време един приятел   😀     ме попита дали си падам по секс на нестандaртни места. Няма да ви кажа какво отговорих, но утре тръгвам за Велико Търново. От снимката по-долу ще разберете защо…  😆   😆  😆

няма шега, няма измама

 

4 Коментари to “no coment”

  1. Svetlina юли 29, 2010 at 22:36 #

    И ги питай защо трябва да се мият зъбите.

    • вили август 5, 2010 at 23:29 #

      Забравих, Светлич! Толкова бях вглъбена в нестандартностите, че ми излезе от ума 😛

  2. гравитон август 5, 2010 at 23:13 #

    И аз съм майтапчия, ама и Вие голям майтап носите!

    • вили август 5, 2010 at 23:27 #

      Нали, Мите! 😀 Опитвам се, ама виж следващата статия. Там майтапът е на моя гръб, уви…

Вашият коментар

