Мостчето

2 Юли

Ходи ми се на пикник. Тази пролет(то и лятото вече дойде)  все още не сме ходили нито на пикник, нито на плаж. Така е защото, май по законите на Мърфи, в неделя времето е все кофти…  😦

5 Коментари to “Мостчето”

  1. Съновник юли 11, 2010 at 14:07 #

    Мостчето не ми изглежда много здраво

    • вили юли 20, 2010 at 19:27 #

      Няма проблем да се мине по него. Но само с туристически цели… А от другата страна тръгва една екопътека(ако не ме лъже паметта 🙂 )

  2. Svetlina юли 14, 2010 at 12:22 #

    Надявам се днес да ти се е оправило настроението.
    От друга страна няма нищо страшно в изтриването на блогове. От колкото по-малко неща сме зависими, толкова по-добре.

    • вили юли 14, 2010 at 17:21 #

      Оправи се. Още снощи. Един непознат интернет приятел ме изкара от дупката. Но за зависимостите си права и все още не съм се отказала от идеята…

  3. Svetlina юли 14, 2010 at 18:01 #

    Много се радвам, Вили! Дължа една бира на непознатия, задължително да му предадеш!

Вашият коментар

