Срам и позор

24 Юни

Обичам да чета книги. Е, вярно в последно време все по малко чета, заради многобройните възможности на мрежата и увеличаване на ангажиментите ми. Разсейват ме фейсбук, вестници, пощи, разни игрички, блогове…. Но продължавам да чета и да си купувам книги. Случвало ми се е и на компи да чета книжки, макар да не ми е така комфортно както хартиеното издание.  Даже 2-3 пътисъм отпечатвала и някоя книжка(за собствена употреба),  защото не във всеки момент човек има възможност  отдели пари за книги.

Акцията срещу Читанка   е възможна в нашата мила родина, но както винаги е без очаквания(според мен) резултат за ГДБОП. Веднага за радост на милионите потребители се получи ответното преместване на библиотеката.

Хайде да почетем виртуално поне няколко страници… 😛

 

A тук можете да ударите един подпис в защита на виртуалната библиотека.

статия: Ники Русеновски –  „България: 451 по Фаренхайт“

Един коментар to “Срам и позор”

  1. гравитон юни 24, 2010 at 11:23 #

    И С К А М С И Ч И Т А Н К А Т А !

Вашият коментар

