Хорхе Букай в Пловдив чете

10 Юни

Мдаааааа! Отдавна не бях се нареждала на опашка и на всичкото отгоре чинно да си стоя и никой около мен да не се противи на чакането. Да, така беше! А събитието, заради което стоях повече от час в плътна прегръдка с още стотина като мен,  е представянето на новата книга на Хорхе Букай – „Да се обичаме с отворени очи“ в книжарница Хермес.

Харесвам Букай заради простотата на стила му. Пише  с такава лекота, че книгите му се четат на един дъх и могат да се препрочитат и пак  да откриеш нещо ново.

 

Снимките са с лошо качество – операторът май не беше на ниво, но нищо!

Гостуването на Хорхе Букай в Пловдив е черешката на „Пловдив чете“. А Пловдив чете е седмица на книгата в Пловдив. Днес за пореден път се убедих, че книгата не е умиращ елемент в нашата култура. Има доста хора, които независимо от навлизането на технологиите, продължават да четат и ще четат занапред.

И още нещо ми направи приятно впечатление днес. Хеликон са отворили нова книжарница на пловдивската главна! Много просторна!  Книжарница Хермес, в която беше представянето, също е нова. И тя е на пъпа на Пловдив –  голяма, добре заредена. Прекрасно е, че във време на криза в Пловдив се откриват нови  книжарници. Струва си да изтърпиш кризата, ако духовността в нас не е изгубена изцяло!

3 Коментари to “Хорхе Букай в Пловдив чете”

  1. Жени юни 11, 2010 at 06:26 #

    Браво на теб! И аз много исках да го видя, но по време на представянето в София, бях учителка, така че пропуснах… Обаче днес (или тези дни) смятам да си купя книжката му 😉

  2. keklanka юни 11, 2010 at 07:50 #

    Приди време подарих негова книга на сестра ми, а след време тя пък ми подари друга негова книга 🙂 Наистина много бързо се чете, а и освен Паулу Коелю, той също пише по подобен начин. Сложни неща на прост език 🙂 Този тип литература много се харесва и с право. Освен това в живота ни какъвто е сега има нужда от подобни четива 🙂 Аз лично напоследък съм станала много придирчива и сякаш се връщам назад във времето към световната класика. Много се радвам, че си успяла да се видиш с Букай 🙂

  3. Диана Н. юни 23, 2010 at 10:18 #

    Хм, не знаех, че има нова изд. книга, мерси. Всъщност съм виждала много критика към него, но така или иначе 2 думи от специалист в неговата област бяха достатъчни, за да си взема синята му книга, а зелената по стечение на обстоятелствата получих. И претенциозният ми иначе вкус беше все пак доволен.

Вашият коментар

