*****

18 Апр

В последно време съм тъжна, но не съм се отказала да слушам музика. Поздрав за всички😛

10 Отговора to “*****”

  1. astilar април 18, 2010 at 17:34 #

    Страхотно! Е, как няма да си любимия оптимист на млади и стари?😀

    • вили април 18, 2010 at 23:21 #

      Лелееееее, оказах се щатен оптимист! Благодаря за доверието и ще се постарая да съм по-оптимистично настроена и занапред! 😀

  2. Пламен Бочев април 18, 2010 at 17:44 #

    Благодаря за поздрава🙂

    • вили април 18, 2010 at 23:22 #

      Мерси и аз се сапоздравих при теб днес! 😀

  3. Svetlina април 18, 2010 at 22:46 #

    Ох, Сливили, много те обичам усмихната! Чакам пак да пуснеш Мадона и да разказваш как си подскача с приятелки🙂

    • вили април 18, 2010 at 23:20 #

      Светличе, ако вулканичният облак се разнесе след месец за друго ще разказвам! Нищо не казвам засега, за да е все пак изненада!😛
      Усмихвам се пак, но малко по-оскъдно…

  4. elli април 18, 2010 at 23:45 #

    Защо си тьжна мила,размисли и равносметки…И аз сьм тьжна,за това ,че човек дава толкова много,а накрая го нараняват с невниманието и неблагодарността,наречена безразличие кьм теб самия.Пак да се усмихнем на инат,пак да обичаме/на инат.Майната му,докато сме живи,ние ще си го направим пак така,че да ни е хубав остатька от тоя живот.Поздрави и целувки

    • вили април 19, 2010 at 15:27 #

      Елли, къде се загуби? Ще ти пиша писъмце….

  5. UZUMAKI април 19, 2010 at 11:09 #

    Ако слушах такава музика, и аз щях да съм тъжен.

    • вили април 19, 2010 at 15:27 #

      Слушам всякаква, без чалга. Даже предпочитам техно….

Вашият коментар

