Една малка неосъществима мечта

9 Апр

Някои може би помнят, че брат ми миналата година беше  в Китай в  командировка. И тази година през март месец пак беше за двайсетина дена… 

По Великден се събрахме и зачакахме разкази, впечатления, снимки… От всичко имаше по много, а на всеки 5-6 снимки или след някоя и друга историйка, казваше трябва да го видите… 

Предлагам на вашето внимание някои от снимките, които ми харесаха.

Страхотни бодли!

 

Любимата ми!

 И така вече имам още една мечта – да посетя Китай и Хон Конг. И знам, че няма да се осъществи, но нищо не ми пречи да мечтая и да си представям, че ширналата се гледка от любимата ми снимка е пред очите ми.  😀

Не искам много, нали?  😛

5 Коментари to “Една малка неосъществима мечта”

  1. nadine1111 април 9, 2010 at 11:11 #

    Ако е възможно,другия път да бъда сместена между багажа.Обичам Китай събран в картонена кутийка и полят с лют сос.Само с клечките не се справям.Още мисля дали са за ядене.

  2. astilar април 9, 2010 at 11:29 #

    🙂 Докато чакаш да се сбъдне мечтата ти може да прочетеш „Уханно пристанище“ от Джон Ланчестър (издание на Обсидиан 2003). Поздрави!

  3. Жени април 11, 2010 at 21:51 #

    Моята такава мечта е Австралия. И все пак пожелавам и на теб, и себе си един ден да се сбъднат 😉

  4. гравитон април 12, 2010 at 00:42 #

    Иди, иди на гости в Китай, ама после като почнат да ти връщат гостето, ти му мисли как ще ги посрещаш!

  5. гравитон април 12, 2010 at 00:59 #

    Майтапя се, разбира се! Нали бях ти казал Вили, че ПАК МИ СЕ ХОДИ В КИТАЙ!

Вашият коментар

