Две!

25 Март

Тези дни се навършват 2 години от първата статия в този блог. Преди  една година ви припомних една моя любима приказка. Мислех втората годишнина да не я отбелязвам поради всякакви причини. Здравословните проблеми в семейството продължават, финансовата криза  сериозно се отразява на семейния бюджет и от оптимист вече съм на път да се превърна в песимист. Но в днешният хороскоп във вестник „Стандарт“ прочетох следното:

Четвъртък предоставя ясна и точна информация, че може да се превърне в ново начало за представителите на Телец. Денят е сполучлив, но когато говорим за ново начало, няма съмнение, че такъв етап ще определи и нови ангажименти. Разполагате с качествен ресурс за мощна изява в деловите среди. През следващите четири месеца ще се движите бурно напред. Организирайте се и направете решителна крачка. Ако трябва да избирате между две или повече възможности- сторете го категорично. Предстои ви решително разгръщане.  

И така оказва се, че звездите са построени в шпалир за мен. Но има само един проблем – не съм наясно кое ми е новото начало. Ще продължавам да чета хороскопът си и може и този въпрос да ми се изясни.  :P 

Mай съм наистина късметлийка(и пиленцето, което днес ме избра май това искаше да ми каже) !

лилава красота

7 Отговора to “Две!”

  1. Svetlina март 25, 2010 at 22:04 #

    Голямо честито! Не ви предстои разгръщане, а прегръщане, сбъркали са хороскопа🙂

    http://www.123greetings.com/birthday/zodiac_birthday/zodiac66.html

  2. nadine1111 март 25, 2010 at 22:24 #

    Aми , ЧЕСТИТО ! Аз не съм много по писането,затова избрах фотографията. СМЕЛО и СМАХНАТО напред!

  3. Жени март 25, 2010 at 23:08 #

    Честито, Вили! И да знаеш – за да видим дъгата, все пак малко трябва и да повали😉

  4. astilar март 25, 2010 at 23:17 #

    Вили, вместо да честитя на теб и блога😉 си пожелавам да продължаваш да ме заразяваш с непоправимия си оптимизъм!

  5. гравитон март 27, 2010 at 00:35 #

    Блогъронаборче, честита годишнина! И стига се взира в хороскопите, ами се взирай от къде да изкарваш кинти! Успех и дълголетие!

  6. Mari-ana март 27, 2010 at 17:46 #

    Честито и от мен, Вили! Със закъснение, но от сърце!😀
    Нека построените в шпалир звезди те отведат право към успехите!🙂

  7. вили март 27, 2010 at 21:48 #

    Благодаря ви, приятели!😆 😆
    Хороскопи чета колкото да се посмея и им вярвам толкова колкото и на ББ(точно него дават в момента, затова правя тази аналогия). Опитвам се да виждам дъгата, да търся дори и ново препитание и най-важното не съм загубила вярата в себе си и утрешния ден.
    @Рали, благодаря!😛

Вашият коментар

