Опитът е важен!

17 Март

Днес прочетох в Стандарт, че хореографията на Миро за песента „Ангел си ти“ ще бъде поставена от хореографът Мистър Кинг. Не бих казала, че съм запозната със световноизвестните хореографи, но се оказа, че той бил гуру на Кайли Миноуг. Мистър Кинг споделя, че когато е започнал да работи с нея, тя не е можела дори да танцува. След известен период на занимания с нея и вече всички знаем колко секси танцува Кайли.

 

 

 Всичко това ми припомни колко зле бях самата аз в началото когато започнах  да посещавам аеробика. Трудно хващах шасета, мамбота, кръстосани стъпки…. А да не говорим как се справях със степа! Дори не знаех как точно става качването и слизането… И ето, пет години по-късно, благодарение на редовните тренировки вече съм толкова опитна, че рядко нещо ме затруднява в хореографията. Е, не съм най-добрата, но пък  и да искам не мога да съм номер 1(ЕГН-то започва да се поусеща), а и не това е целта на редовните ми занимания.

Извод: дори нещо да не ви се отдава, след дълги и упорити тренировки, опитът ще каже своето и в един момент усилията ви ще бъда възнаградени подобаващо! 😛

6 Отговора to “Опитът е важен!”

  1. astilar март 17, 2010 at 22:59 #

    🙂

  2. nadine1111 март 18, 2010 at 11:23 #

    Доколкото си спомням е поставял танци и на Джако.Поздравления за танците!Моята аеробика се свежда до сядане и ставане от маса.То си ми и личи.Поне си обещам ,че почвам ОТ УТРЕ.До утре…

  3. вили март 19, 2010 at 00:48 #

    От утре, няма шега….. Както се пееше в една песничка!😉

  4. nname март 25, 2010 at 16:07 #

    не вярвай толкова на Стандарт, може би става дума за цигарите :))

  5. спорта април 19, 2010 at 12:38 #

    Постоянство му е майката🙂

  6. вили април 19, 2010 at 15:28 #

    Много си прав!😀

Вашият коментар

