3 в 1 или 14.02.2010

14 Февр

След броени минути ще започне 14-и. Тази година имаме не дилема, а трилема(да ме извинят езиковедите) – Трифон Зарезан,  ден на влюбените и Сирни Заговезни(или ден за прошка).  Е, кой празник да почетем?

И така аз днес купих халва, вино имам няколко вида, любимият ми също е под ръка и ще празнувам каквото дойде…

Ще използвам публикацията и ще поискам прошка от всички четящи тези редове.  :P     Бъдете вечно опиянени от любов и имайте силата да прощавате грешките и вашите, и на другите.

ПП. За да се настроя подобаващо за празника на влюбените  тази вечер гледах една романтична комедия „Когато си в Рим“. Доста се посмях…..

 

9 Отговора to “3 в 1 или 14.02.2010”

  1. Svetlina февруари 14, 2010 at 11:08 #

    Хах, хитрушоооо🙂 Няма половинчати неща при тебе – или трите празника или нищо🙂
    И аз ще трябва да съчетавам, щото съквартирантката ми ще има рожден ден на Цветница, а баща ми – на Великден.
    Весели празници и не пий много, че да разкажеш после!

    • вили февруари 14, 2010 at 22:55 #

      Светлич, Свети Валентин го подхванахме още снощи! За днес остана халвата и виното. Трезва съм(само на една чашка мерло съм) и дори успях да сътворя торта във формата на сърце. Все още е цяла и съм в очакване на утрешния ден за да я дегустирам!
      И аз празнувам на Великден!😉

  2. Sunny февруари 14, 2010 at 16:07 #

    Простено да ти е, Вили!😉

  3. lammoth февруари 14, 2010 at 23:35 #

    и трите разбира се

    • вили февруари 15, 2010 at 14:12 #

      Почти пълно единодушие! Жив, здрав, влюбен….🙂

  4. климатици февруари 15, 2010 at 09:01 #

    Честити празници (на патерици) на всички празнуващи.🙂

  5. mikiblue февруари 25, 2010 at 10:09 #

    Простено да ти е! (по-добре късно, отколното никога):mrgreen:

    пп ясно е кой празник уважихме, нали?😆

Вашият коментар

