Зареждане

12 Февр

Днес ми попадна статията  Ден без интернет. Стана ми много интересно и се опитах да разбера това някакъв световен ден ли е или всеки сам решава и си го прави. Порових из мрежата и открих само  това.

Замислих се колко време от деня прекарвам пред монитора  или със слушалката на ухо. И отговорът, който се натрапи беше доста неприятен – поне 5-6  часа на компютъра и над час, разговаряйки по телефона. Откак се сдобих с лаптоп книга почти не отварям, дори и кръстословици не решавам….

Не знам дали ще се включа в деня без нет. Ще се пробвам, но дали ще успея……

3 Коментари to “Зареждане”

  1. Пламен Бочев февруари 12, 2010 at 00:40 #

    Няма измъкване от мрежата 🙂

    • вили февруари 12, 2010 at 00:52 #

      Подобно съмнение имам и аз! Май само на почивка съм без компютър.
      Но пък има едно местенце където ходя 1-2 в годината за 2-3 дена и там няма интернет и много слабо GSM покритие и е едно спокойствие…… 😀

  2. vasilev февруари 13, 2010 at 01:24 #

    Вилита, лесни сте вие 🙂
    Аз прекарвам 3, мах 4 часа в сън, горе-долу толкова в задоволяване на други потребности… и останалото е пред компютара. Трябва да ми се забрани… не за ден… не за два… за винаги. Ама пусто, ако спре чичко гугъл без хляб ще остана 😉

Вашият коментар

