Звездичка

6 Февр

Поглеждам от време на време ключовите думи по които ме намират. Винаги има много интересни, но този път това, което прочетох ме изуми: „какво ти трябва за да станеш монахиня“! Аз съм почти атеист и едва ли някога съм писала за отношението ми към бог или към другите религии и в частност за монахини!

Както се казва неведоми са пътищата интернетни……….    😛    

 

Един коментар to “Звездичка”

  1. Макс февруари 11, 2010 at 11:48 #

    Хехехе. Наистина са неведоми 🙂
    Бат’Пеп има такава рубрика в блога си. Много е готина.
    http://batpep.wordpress.com/

Вашият коментар

