Преди шампанското да гръмне……

29 Дек

В края на всяка една година волно или неволно се замисляме каква година изпращаме. Понякога сме доволни, че годината свършва, друг път не искаме тя да свършва, а понякога ни е все тая. И ето само след броени дни, че даже и часове ще изпратим 2009, за да приемем следващата 2010.

За съжаление 2009 май не беше много добра година. Започна под знака на финансовата криза и така ще свърши(лошото е,че и следващата така ще подхване първите си месеци). Навсякъде и по радио и телевизия, преса, интернет и дори в разговорите това е най-коментираната тема, която беляза годината. След това идва ред на свинския грип, който май се оказа един голям балон. Изборите, които отминаха и които промениха политическото статукво в страната и всяха семената на надеждата в много хора. Дано! Е, хванаха „Наглите“, но защо ли това ми мирише на пиар, а може и да е истина?  Пак дано! Но стига толкова за общото и да премина към годината за мен самата.

2009 не е година, която ще запомня само с хубави неща колкото и да съм оптимистично настроена. Не беше много добра година. Бизнесът не върви добре. Нямам колежка защото се наложи да я съкратим, но имам колега – съпругът. Отменя ме когато трябва. 🙂   Това лято не успяхме да почиваме много, но използвахме всяка една възможност да избягаме от Пловдив поне за ден. И като изключа, че през ноември един доктор се опита да ме изкара болна, всичко останало беше чудесно. Продължавам да ходя на аеробика със страхотен хъс и почти не пропускам тренировка. За пръв път ходих на аерофестивал в Римини, Италия с приятелки от аеробиката и съм много доволна(надявам се, че и през 2010 ще се включа). Изкарахме чудесно! 😀   Ходих на концерт на МАДОНА! Успях да я видя от разстояние, но самата мисъл, че бях там, пях, танцувах, виках заедно с нея и хилядите около мен, ме държи все още въодушевена.  Доста театрални постановки посетих, преминах на филмови в последните два месеца. 15годишната ми тийнеджърка (за моя радост) има желание да ходи на кино поне веднъж седмично с мен! Доста купони имаше през отминалата година и на повечето бях. И освен нощните клубове и дискотеки успях да изкарам 10-15  минути в чалга бар! Постижение е, нали?

В семейството ми всичко е наред. Дори пуберката взе да става малко по-нормален човек. Като, че ли порасна детето(макар, че все още спи с плюшените играчки, че даже и нови купихме). Родителите и брат ми са винаги готови за помощ.

Но най-важното, което ще ми остане за спомен от 2009 е приятелите. Имам добри приятели, които харесвам, обичам и мисля, че и те мен. Запознах се на живо с няколко от блогърите, с които контактувам тук. Установих, че с всеки един от тях мога да разговарям с часове и като, че ли винаги съм ги познавала. Не успях да отида в София както ми се искаше и да се срещна и с още няколко интернет приятели, но нека да остане нещо и за следващата година. През тази година открих няколко нови приятелки, с които мога да споделям, да се радвам или тъжа заедно с тях. Радвам се, че приятелите ми се множат!

пожелателен списък за  2010

1. танцовият спектакъл на  Lord of the dance на Античния театър на 07.06(билетите са купени и чакат)

2. аерофествал в Римини(датите са обявени и може би януари ще имаме организация)

3. едно ново телефонче(харесано е, но трябва да събера паричките….)

4. лаптоп само за мен(поръчан е, но кога ли ще е в мен?)

5. една хубава ваканция

6,7,8……….

списъкът ще се попълни в движение

И въпреки всички желания и мечти най-важното е да бъдем здрави и преди всичко хора!

Весели Новогодишни празници! Бъдете здрави и всичко останало ще си дойде на място!

7 Коментари to “Преди шампанското да гръмне……”

  1. deni4ero декември 29, 2009 at 13:59 #

    Чудесен пост! Поздравявам те! Желая ти само здраве и повече набези на местата извън Пловдив! Благодаря ти пак!

  2. Aquawoman декември 29, 2009 at 17:23 #

    Вили, много свежо звучиш 🙂 Пожелавам ти 2010 да е още по-хубава за теб и накрая на годината да си още по-доволна! Без малки неприятности не може, но дано са по-малко в сравнение с радостите 🙂

  3. Mari-ana януари 1, 2010 at 21:59 #

    Честита Нова година, Вили!
    Здраве, късмет и успехи!
    Много любов и щастие, приключения и мечти! 😀

    Имах списък с желания за 2009, направих си и за 2010. Надявам се и твоите, и моите да се сбъднат! И на всички, които обичаме също! 😉

  4. mikiblue януари 3, 2010 at 10:57 #

    Честита Нова Година! Много здраве, усмивки, късмет и слънце желаем от сърце 🙂

  5. вили януари 3, 2010 at 17:21 #

    Честита 2010 година на всички! Пожелавам ви всички мечти, желания и помисли да ви се сбъднат и да се наложи нови да измисляте!
    Бъдете здрави! 😛

  6. astilar януари 4, 2010 at 00:45 #

    Вилке, просълзих се. Честита Нова Година! Да си жива и здрава, много усмихната и щастлива! До нови срещи!

    • вили януари 4, 2010 at 22:34 #

      Надявам се, че ще са скоро! Бъдете здрави и вие! 😆 😆

Вашият коментар

