Писма до Клаудия

8 Дек

Още миналата седмица привърших „Писма до Клаудия“ на Хорхе Букай. Исках веднага да споделя впечатленията си от нея, но здравословни проблеми ми попречиха. Хареса ми книгата, накара ме да се вгледам в себе си и в нещата около себе си. Дори не ми се започваше да чета нова книга(а тя, новата е на Дан Браун) все още под впечатленията на старата.

Всяка една прочетена книга е път, който съм извървяла.

Пак ще се завърна към тази книга, за да препрочета, осмисля с повече чувство нещата, които всекидневно ни заобикалят. Доста от мислите които споделя Хорхе с нас, като че ли са писани за мен в момента. отъждествявам се с героите или дори само с клишетата, които използва, за да обрисува това, което той иска.

Когато си в задънена улица, излез оттам откъдето си влязъл

или

Хубавото на лошото е, че не е най-лощото

10 Отговора to “Писма до Клаудия”

  1. vilford декември 9, 2009 at 09:17 #

    И аз харесах автора, но съм чела друга негова книга. Оставя те в особено настроение и известно време гледаш по-различно на нещата около себе си. 🙂

    И при теб е завалял снежец… 😛

    • вили декември 9, 2009 at 22:36 #

      Точно така се почувсвах и аз. Особено като така ми се стекоха нещата и трябваше да гледам философски на всичко около себе си, дойде ми идеално неговото писание. Друга негова книга не съм чела, но…има време.
      Снежецът отдавна вали при мен, но наяве е все още топличко! 😛

  2. Жени декември 9, 2009 at 10:37 #

    Така и не съм я купила още- „Приказки за размисъл“ ми остави лек горчив привкус, но може да размисля 😉

    • вили декември 9, 2009 at 22:38 #

      Не съм я чела, но не пречи в една книжарница да почетеш малко от Писмата и ако не ти хареса – не я взимай. А има и други книги…. 😉

  3. Svetlina декември 9, 2009 at 11:41 #

    Вили, надявам се, че компютърът е бил болен. Пък и да не е бил той, харесва ми горната мисъл за лошото и най-лошото.
    Стягай се, че иначе няма кой да ми подари таралежче за Коледа 🙂

  4. вили декември 9, 2009 at 22:41 #

    Не беше компютърът, но не бях и аз. Т.е. опитаха се да ме изкарат много болна(объркаха ми едни резултати) и това ми повлия на настроението, но нещата си дойдоха на място и що да не ти подаря бодливо таралежче? 🙂

  5. Svetlina декември 9, 2009 at 23:38 #

    Таралежчеееееее 🙂

  6. ladyvera декември 10, 2009 at 16:46 #

    Харесвам Хорхе Букай, пише достъпно и едновременно с това много мъдро. Аз четох друго от него-„Нека ти разкажа“, но ще си взема и тази, щом я препоръчваш. А пък ако искаш, може да направим и трампа. 🙂

    • вили декември 10, 2009 at 22:41 #

      Аз съм за трампата. Така всяка от нас ще може да си купи още една нова книга! Хайде до събота и ще се разберем за размяната! 😉

  7. xandermaximov декември 14, 2009 at 11:46 #

    Помогите, пожалуйста! ищу уже пол года себе половинку.
    После того как последний парень меня бросил уже сил нет жить одному.
    Умею отлично делать минет
    [IMG]http://ru-gei.ru/images/4/10/8.jpg[/IMG]
    всем, кто готов откликнуться на крик души, просьба отписаться на почту xandermaximov@gmail.com
    или по телефону Александр Максимов, Саратовская область, +79023215566
    Только прошу вас не оскорблять, что [b]XanderMaximov пидор[/b], гей – это состояние души. Так же как у некоторых к девущкам.

Вашият коментар

