Откраднат миг

27 Окт

Хареса ми това стихотворение. Може би защото се говори за гоблен, а може би защото е нежно, спокойно и навява зимни мисли….

ЗАВРЪЩАНЕ 

                              На Ваня

Спокойно, точно – бод след бод –

извайват пръстите ти гоблен

И нов.

И нов.

          Трепти живот –

дъждът плющи, плодът е объл,

 препуска в нивата жребче,

разцъфва цвят, дъхти на зима,

 река по стръмното тече

с житейската река

сравнима.

Пореден гоблен: кей, море

 и лодка… Ако аз, скептика,

в морето вгледам се добре,

ще видя –

лодката ни вика.

 Прекрачвам рамката от мрак,

 отвръзвам лодката от кея

и никой не разбира как

 сме отпътували

със нея.

 Георги Ангелов

ПП. Май ми се шие гоблен, а нямам такъв…😦

5 Отговора to “Откраднат миг”

  1. Макс октомври 28, 2009 at 20:05 #

    И на мен много ми хареса, нищо че става дума за гоблен🙂

  2. Макс октомври 29, 2009 at 08:41 #

    Прочетох ги. Харесаха ми някои. Много тъга.

  3. Svetlina октомври 30, 2009 at 01:20 #

    Аз пък имам гоблен. Взех си го вчера и ще видим кога ще го започвам. Две момченца и камина. Или камина и две момченца.
    Вили… недей така с тъга. Не разрешавам!

    • вили октомври 30, 2009 at 23:47 #

      Това беше за деня 27. Днес обаче съм радостна и в очакване на Хелуин! Купон! Ще се празнува!!!
      Очаквам да видя ушития гоблен😛

Вашият коментар

