Promise

18 Окт

Днес се срещнах с една приятелка. Пихме кафе, говорихме си и изведнъж осъзнах, че в последно време нямам никакво развитие. Стоя на едно място, не научавам нищо ново, дори английския забравих. И затова реших вече ще стоя на компютъра не повече от час, час и половина, ще чета повече книги и ще се самоусъвършенствам.

И стига съм казвала нямам време. Щом намерих време, за да ходя на аеробика, значи мога да намеря време и за неща, които касаят интелектуалното ми развитие.

Обещавам!

11 Коментари to “Promise”

  1. Жени октомври 18, 2009 at 23:40 #

    Хубаво обещание!
    Време винаги може да се намери- за всичко. Да, трудно е, но не невъзможно 😉 Само трябва да си подредиш приоритетите 🙂

  2. Svetlina октомври 18, 2009 at 23:54 #

    Леле колко обичам тая песен!!!
    Зима, камина, мек фотьойл, хубава книжка и нещо в чашата… Сливили, Сливили, да те оплаче човек! Хубав начин за усъвършенстване си си избрала 🙂

  3. keklanka октомври 19, 2009 at 09:17 #

    а.. разбирам те 🙂 Аз понякога съм пристрастена от интернет и ккомпютъра, но то е като кафето. В един момент се пренасищам и си правя почивка от месеци. Такива неща, но и аз съм се занемарила.. признавам си 🙂

  4. eola октомври 19, 2009 at 10:43 #

    Напомняш ми на някого 🙂 Поздравления за решението – дерзай, пожелавам ти хъс да го сбъднеш!

  5. Макс октомври 21, 2009 at 20:44 #

    Наистина трябва да се прояви воля, за да се самоусъвършенства човек. Компютъра естествено пристрастява и е трудно да се „отлепиш“ 🙂 Щом редовно ходиш на аеробика, значи воля не ти липсва. Успех.

  6. гравитон октомври 22, 2009 at 10:19 #

    Та как беше: Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш! НО ГРЯХ ТИ АКО НЕ ОПИТАШ! У С П Е Х !

  7. Gerafiolina октомври 23, 2009 at 08:49 #

    Подписался на RSS, буду следить

  8. Mari-ana октомври 23, 2009 at 09:04 #

    И стоенето на едно място Вили, си има положителни страни. 😉 Не е въпроса в недостигащото време, а в желанието. Пожелавам ти да желаеш да изпълниш обещанието си толкова много, че да ти остане време в излишък! 🙂

  9. вили октомври 25, 2009 at 23:49 #

    Не отговорих на нито един коментар по една причина – исках да видя дали ще мога да изкарам една седмица с ограничение на компютъра. Оказа се, че мога. Не съм станала по-умна, но си свършвах домашната работа по-рано и съответно си лягах по-рано. Освен това прочетох книгата, с която се мъчих поне 2 седмици и захванах нова. И си намерих учебниците по английски… Не съм ги подхванала, но има време! 😛 Продължавам в същия дух!

  10. Sunny октомври 28, 2009 at 09:29 #

    Вили, поздравявам те! Аз трябва да направя същото! А най-лошото е, че съм го осъзнала още преди години и все още не съм мръднала и на см… Имам си страхотно извинение – децата ми са малки и не ми остава време, но щом намерих време за АЕРОБИКА, ще намеря време и за това. Аз пък искам да започна да печеля парички, докато си гледам децата вкъщи… Е, не знам как точно ще се случи това, но съм започнала от първата стъпка – чета една книга, която учи жените как да бъдат финансово независими 🙂

    • вили октомври 28, 2009 at 21:20 #

      Съни, сподели коя е книгата или не ще ми кажеш на хелуинския купон. Знам, че можеш да намериш време за всичко, въпросът е да го поискаш. 😛 А децата ти наистина са още много малки и извинението ти не е голословно. Нека Алекс да тръгне на градина и едва след година, две можеш да мислиш за реализация.

Вашият коментар

