Липса или не…

26 Септ

Деси е екскурзия. Ученическа екскурзия, тип учебна практика в Испания, за две седмици. Е, малко силно е да се каже само Испания, защото пътувайки с автобус трябва да минат така или иначе през доста държави: Сърбия, Хърватска, Словения, Италия, Франция, Монако. И т.к. са ученици пътуват само през деня и успяват да разгледат някои градчета по пътя.

Интересното е друго. Почти не ми липсва. Учудващо е,нали! Като изключа седмицата, в която бях  в Италия сама се оказва, че тя е била все до мен неотлъчно в продължение на повече от две години и явно ми е писнало от нея.  😦   Истина е, че човек трябва да си почива дори и от роднините. А иначе в къщи е тихо, дори скучно(нямам с кого да се скарам или заяждам), подредено(както оставя сутринта – така го намирам вечерта) и дори миялната бездейства…

След 3 дена се завръщат. И ще се завърнем пак към обичайното си ежедневие: работа, училище, спорт и т.н…..

Май започва да ми липсва….

 

 

2 Отговора to “Липса или не…”

  1. Mari-ana септември 27, 2009 at 19:43 #

    Същото ми се случи докато бях в Благоевград на очни. 🙂 Горе-долу до 12-тия ден като теб. На 13-тия си признах на глас, че ми липсват. Имаме нужда да си починем от тях, колкото и да ги обичаме.
    Дано ти позволи да я напрегръщаш и нацелуваш като се върне. Моя малкия се размрънка, че прекалявам с глезотиите. 😀

    • вили септември 27, 2009 at 22:22 #

      Ами ще ти кажа след два дена дали глезотиите ми й понасят. Сега са към края на пътуването и умирали от глад, а храната трябва да се купува и им се вижда скъпичка…

Вашият коментар

