MADONNA(за финал)

6 Септ

Седмица след концерта на Мадона все още се чувствам заредена и позитивна. Една мечта вече е минало.

Преди да излезе информацията, че Мадона може и да включи София в турнето си, признавам не съм мечтала да присъствам на неин концерт. И то, защото не съм си и помисляла, че тя би дошла в нашата отритната от бога страна. Концертът за мен беше уникален.  Видях и присъствах на шоу, което само съм гледала по ТВ, you tube… А дали Мадона е пяла фалшиво общо взето малко ме интересува(все пак аз съм любител, а не музикален критик), а и съм пристрастна – фен съм й.

Може би чувате как пея?

Толкова за Мадона в България. За следващият й концерт ще отида в чужбина, за да избегна типично българското плюене и не зачитане труда,  който влагат другите хора в своята област(не знам защо, но донякъде Мадона ми заприлича на Лили Иванова – вечно оплювана  от едни и издигана на пиедистал от други).

Пожелавам ви в най-скоро време да ви се сбъдне някоя мечта. Аз съм си избрала следващата, но дали ще се получи…. ще видим!

Е, клипът не е този, който исках да кача, но официалния вече не се зарежда…

4 Коментари to “MADONNA(за финал)”

  1. Sunny септември 6, 2009 at 11:29 #

    Уникална, неповторима – единствената!!!

    • вили септември 6, 2009 at 23:38 #

      Ти ме разбираш, Съни! Така си е! 😉

  2. Димитър Н. Митев септември 8, 2009 at 00:18 #

    Само ние пристрастните дето там бяхме, всичко видяхме и през цялото време пяхме знаем за какво реч иде!
    След Фреди и Майкъл няма по-по-най!!!
    Е и Лили в България 🙂

  3. mikiblue септември 8, 2009 at 14:18 #

    и аз бях там!

Вашият коментар

