Събитието на август

22 Авг

Озаглавявам тази статия по този начин, но си давам сметка, че може би това за мен ще е събитието на 2009-а.

Мадона! Харесвам я! И много се радвам, че ще дойде тук, в България и че аз ще съм на концерта й. Вече съм в очакване на идващата събота и дори ще имам потник със специален надпис за самия концерт( и не само аз, а и доста дружки от аероклуба!)  По този повод ще се опитам всеки ден да пускам по една песен на Мадона, която ми е харесвала или ми харесва. Първата песен, която представям днес е песента, с която винаги съм асоцирала Мадона и може би първата от песните, с  която съм я запомнила.

 

8 Коментари to “Събитието на август”

  1. Димитър Н. Митев август 23, 2009 at 02:07 #

    Страхотно – ето повод да се видим! Купил съм 2 билета още през февруари, защото с домашната ми Мадона (Оргиналната ми жена) сме луди по нея! От 3 месеца живея в София и на 29-ти от обяд ще обикалям нервно около стадиона 🙂

    • вили август 24, 2009 at 00:00 #

      OK! Аз все още нямам ясна представа кога ще пътуваме,но ще се избистри всичко до 29-и. Ще ти пратя телефонен номер по имейла и нищо чудно да се видим, градски! 😉

  2. Svetlina август 23, 2009 at 12:23 #

    Калоян няма да е в града на 29ти, така че и аз съм свободна като птичка 🙂 Сливили, може ли и аз да се запиша са свиждане с теб?

    • вили август 24, 2009 at 00:02 #

      Записвай се, но все още не обещавам 🙂

  3. Жени август 24, 2009 at 15:27 #

    Мадона никога не ми е била любима изпълнителка- да, има нейни неща, които ми харесват, но никога не съм била чак толкова ентусиазирана…
    И все пак- Вили, чудесно изкарване на концерта!
    През това време: поздрав от мен с едно от любимите ми парчета 😀

    • вили август 26, 2009 at 00:18 #

      Благодаря, Жени за поздрава и за пожеланието! 😆 :lol;

  4. astilar август 24, 2009 at 22:04 #

    Сестра ми ще ходи, много e ентусиазирана! Аз се „забавлявах“ с протестите на църквата срещу концерта. Така или иначе предпочитам Мейси Грей 😉

    • вили август 26, 2009 at 00:16 #

      И мен протестите ме забавляват, заради това че се случват в нашата страна, в която църквата няма никакво влияние и даже не се чува че дишат. Но… се опитват да печели дивиденти(по подобие на поляците) от Мадона . Много ми хареса изказването на един старозагорски свещеник, който с две думи каза: който е вярващ ще почете църковния ден, а този който не е вярващ ще направи, което сметне за добре в този ден. 😉

Вашият коментар

