Шест ежедневни радости

14 Юли

Няма мърдане ще трябва най-накрая да се отчета със статията за шестте малки, но важни за мен неща. Съни  и Дени4еро ме чакат, а и верижката трябва да се предаде и на другите….

И така моите шест важни нещица, които в момента са на преден план:

1. кафето. Не мога да си представя дори ден без кафе. Това е първото нещо, с което започва денят ми. Обичам кафето да е силно, чисто, без захар и мляко. Дори мога да кажа мразя кафе, в което има захар. За млякото мога да направя компромис, но само в случаите, в които бройката на кафетата ми надвишава 3,4… Страхотно е италианското кафе(спомням си го все още)!

2. GSM. Дълги години се дърпах и не желаех да си купувам апарат, с който да ме откриват навсякъде. Много бързо обаче бях запленена от възможностите, които се предлагат с него и така се получи, че вече не мога да си представя денят без GSM. Обичам апаратът ми да е хубав, с много възможности(често не ги използвам) и хубава камера. В момента съм с една нокия, която много си харесвам и май скоро няма да се разделя с нея, макар и вече почти 2годишна.

3. семейството. Искам да са доволни, щастливи и спокойни.

4.facebook. Това е новата ми интернет мания. Дори и блога ми в последно време ми се сърди, но ще му дойде редът и на него… 5.шоколад,сладолед, тортичка,… т.е. всичко под знаменател сладкиши. Обичам ги много и рядко пропускам ден без да хапна нещо сладичко. (В последните дни наблягам на кайсии и праскови 😉

6.аеробиката. Това е нещото, което ме зарежда с енергия, сили и воля за следващия ден. Обичам тренировките, независимо колко са натоварващи. В този час, час и поливина забравям за всичко, което ме заобикаля в ежедневието и колкото и съм уморена съм готова в края на тренировката ако Таня каже хайде отначало, да започна пак!

 И така стигнах до момента, в който трябва да предам щафетата. Не съм много сигурна кой е писал и кой не, но все пак изброявам:

1. Светла

2. Графът

3. Иво

4. Жени

5. Албена

6. Дарина

На повторените се извинявам, а на останалите честито и не забравяйте да пишете…

3 Отговора to “Шест ежедневни радости”

  1. Жени юли 14, 2009 at 13:53 #

    Ще пиша, Вили, ще пиша… Само да ми останат няколко свободни минути😉

  2. Albena юли 14, 2009 at 15:04 #

    О Вили, балогадря! Ще пиша непременно, но не днес🙂 Има някои неща, които се припокриват с твоите🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Моите шест дребни удоволствия ;) « Over the rainbow… - юли 23, 2009

    […] и зарази с усмивки  блог-пространството ;о) На мен Вили ми предаде щафетата и май е време да се включа […]

Вашият коментар

