ТАНЯ

25 Юни

Таня Лулчева или само Таня е моята треньорка по аеробика. В листата на контактите в GSM ми фигурира като  Таня тренера. В думите тренер влагам цялата си любов, уважение и благодарност, че я има и че точно тя ни тренира!

Признавам, че съм малко мързелива по природа. По принцип обичам движението, но повече като ходене. Мога да ходя с часове. Обичах като ученичка да се качвам и слизам от  Карандила пеш. Първите години в Пловдив ми липсваше планината, но преди 4-5 години ме заведоха на тренировка при Роси, майката на Таня(самата Таня току що беше родила прекрасната си щерка и почиваше все още) и тя ме запали по каланетиката. След 4-5 месеца реших да посетя боди атак(аеробика)и случайно или не Таня заместваше майка си. Толкова много ми хареса, че реших да посещавам само тези часове.  Доста скоро след това и Таня се завърна и аз бях особено доволна. Трудно ми беше в началото. Не съм от хората, които се справят бързо със стъпките, но вече го преодолях и се чувствам много щастлива и доволна от себе си. На Таня дължа и посещението на фитнес фестивала Rimini Wellness. Щастлива съм от факта, че я има и че ме тренира!

В последно време се чудя кой е по луд тя или ние. Тя ни подлудява, но и ние не й отстъпваме. Искаме още и още ….. Разглези ни Таня. Всяка тренировка е с нова хореография. Как ги измисля всичките тези врътки и комбинации? А как ние издържаме на това темпо?  Таня, страшна си!  Обичам те!

А за тези, които не са гледали клипа от петгодишнината на Тотал спорт могат да видят за какво става реч(понякога).

 А какви купони правим с тарторката Таня… Тема за друга статия….

12 Коментари to “ТАНЯ”

  1. Вера юни 25, 2009 at 09:08 #

    Вили, няма нищо случайно! 😉
    Аз пък съм още по-старо куче и от теб-7 година съм „подложена“ на това сладко мъчение, наречено „Таня“. 🙂

  2. Соня юни 25, 2009 at 09:13 #

    Няма по-яко нещо от Таня :)!

  3. Sunny юни 25, 2009 at 09:33 #

    Аз пък съм една от най-„зелените“, от половин година посещавам тренировките при Таня, но съм тотално зарибена. Едва издържам от една тренировка до следващата. И колкото и да са ми трудни стъпките някой път, продължавам да искам още и още и не се предавам (а аз съм от тези, дето малко бавно загряват 🙂 ). Да видим как ще се представим на Аеро Феста в Пловдив следващата събота 😉

  4. datonik юни 25, 2009 at 14:03 #

    Аз пък ревнувам! Внимавайте с обясненията да не ви оскубя следващия път в залата или „случайно“ да ви настъпя, мога и в колянцето да ви ритна, не, не – в глезена повечко ще боли…:)))))))(

  5. Mari-ana юни 25, 2009 at 22:02 #

    Малееееееее Момичета, често ли имате такива готини помощник-тренери или само за празник? 😉 😀
    Наистина Таня трябва да е невероятна и като треньор, и като човек щом я обичате и толкова години сте заедно с нея. 🙂
    А тая лудост Вили, всъщност си е забавление, зареждане с енергия и много щастливи мигове. 😀 И при нас е същото. 😉

  6. гергана юни 25, 2009 at 23:11 #

    Вили,знаеш,/ние сме си говорили/ Таня си е като наркотик за нас-ако я няма лудваме!В Италия ни каза,че като видим другите инструктори вече няма да я искаме-напротив!Искаме си я,защото благодарение на нея стигнахме до това ниво,а с всяка измината тренировка-все по-добри!!!

  7. Светла юни 25, 2009 at 23:48 #

    Радвам се, че сте си намерили такъв симпатичен гуро 🙂
    малко да ми пораснат децата и скоквам до Пловдив, да видя и аз таз омайница 🙂

    • вили юни 28, 2009 at 23:26 #

      Чакам те! И вземи противоотрова, че ако и ти се влюбиш доста далечно ще ти е увлечението 😛 😛

  8. deni4ero юни 27, 2009 at 14:53 #

    тва да не е име на наркотик, бре, хора?

    • вили юни 28, 2009 at 23:25 #

      Ей, ти Деничеро, пак ни разкри! Така си е, ама го криехме …. 😆 😆

  9. вили юни 28, 2009 at 23:23 #

    Ооооо, видя се черно на бяло, че доста сме влюбените в Таня!А ревнуващата Дарина да не ни заплашва, че сме мнозинство…. 😛
    Лелееее, какво ще правим от 20 юли до 17 август? Кой ще ни замести наркотикът даван ни редовно от Таня на всяка една тренировка….. 😦

  10. Sunny юли 3, 2009 at 22:03 #

    Ще гаснем от любов… затова утре да грабим с пълни шепи да има за следващия 1 месец 😉

Вашият коментар

