Купони ли!?

20 Юни

Това купонясването не е лесна работа от мен да го знаете.  Добре, че не съм Парис Хилтън или някоя друга светска личност, която е всекидневно на купони. Как ли щях да издържам?

Не, не е лесна работа да ядеш, пиеш и танцуваш до забрава, а на другия ден да си на работа.  😀   😀

2 Коментари to “Купони ли!?”

  1. vilford юни 22, 2009 at 10:28 #

    Вили, а дали Парис Хилтън е на работа на следващия ден, а?! Горкото момиче!!! 😉

  2. вили юни 22, 2009 at 21:55 #

    Мдааааааа… Горкичката Парис! И аз я съжалих, но едва ли е на работа на другия ден, докато аз бях и след двата купона… 😛 😛

Вашият коментар

