Романтично предложение

5 Юни

Днес съм настроена на музикална вълна. И то не каква да е, а българска. Песента на Марияна Попова и Орлин Горанов е моят фаворит за вечерта, а Миро и Слави присъстват защото са с нова песен(не съм я слушала до сега)

 

3 Отговора to “Романтично предложение”

  1. све юни 6, 2009 at 03:50 #

    🙂 На Слави и Миро песента я гледах наскоро и аз; и като ги видях как се кокончат накрая с тия пищови, стана ми ясно кой ще е прецакан🙂 ; ама харесва ми иначе де.

  2. UZUMAKI юни 6, 2009 at 21:41 #

    Може ли да повърна?

    • вили юни 6, 2009 at 22:09 #

      Щом желаеш. Всеки има право на мнение!😉

Вашият коментар

