Оправдание

3 юни

Искам да се извиня на всички, които очакват следващите статии от сагата Италия, че закъснявам с писането по ред причини.

  • след съботният купон ме е хванал здраво мързел и не ми се пише(А той мина по всички правила и беше весел, див и с мнооого танци)
  • получих снощи още снимки и смятам да приложа някоя от тях към част 3(която е готова с текста)
  • много ми е трудно да описвам това, което видяхме, чувствахме и изпробвахме. Думите не ми достигат, уви

Няма да обещавам, но ще пробвам утре да наваксам и да удовлетворя желанията на нетърпеливите.   🙂

Поздрав с пожелание да потанцувате с още някой….

4 коментара to “Оправдание”

  1. Mari-ana юни 3, 2009 в 07:57 #

    Търпелива съм и чакам. 🙂 Обаче, ако и утре не пуснеш третата част ще ти пиша всеки ден с големи букви:
    Искам ПЪК!!! 😛 😛 😛

  2. Svetlina юни 3, 2009 в 23:19 #

    Аз си пожелавам голямо хвърчило. Сливили, удовлетворявай!

  3. све юни 4, 2009 в 19:44 #

    :)Благодаря за пожеланието; пожелавам си да се сбъдне!

Вашият коментар