Holiday :D :D

12 Май

И така дойде един хубав момент от моят живот. Предстоящата ваканция. Тази, която е планирана още в януарските студове, изтормозена във февруарските снегове, малко съжаляваща в мартенската криза и вече много очаквана през април и май.

Признавам, за първи път отивам някъде за по-дълъг период без семейството си, а само с приятелки. Няма да казвам къде отивам и за колко време(тези, които знаят да мълчат, за да не ми развалят изненадата след това. Моля ви!  😀  ) Надявам се, че очакванията ми ще се сбъднат и ще бъде още по-хубаво отколкото в мечтите ми.

Заминавам. Днес.

 

ПС1. Обещавам богат снимков материал, подплатен с текст и впечатления.

ПС2. Обещавам да слушам, да си изяждам всичко и да следвам госпожата….

И шапка, и слънчеви очила ще слагам……  😛

А  монологът на тъжния куфар дали не е на моят хубав син куфар ?

2 Коментари to “Holiday :D :D”

  1. Svetlina май 12, 2009 at 21:37 #

    Какъв снимков материал, бе жено??? Пращай колети с местните специалитети!
    Чакай да ти обясня… една колежка каза, че ще взима отпуска. Питам я къде ще ходи. Ами на почивка. Аз питам коя държава. Да съм познаела. Било близо и било непопулярно, нямало туристи и отдавна искала да иде там. И аз изтърсвам Косово!
    Може ли да пуснеш малко жокери? Веднага ще позная къде отиавш. 🙂

  2. vilford май 13, 2009 at 08:52 #

    Приятно прекарване!!! И после отчет да си подготвиш!
    😛

Вашият коментар

