Любими подправки

6 Май

Обичам подправките. Някои харесвам повече, други по-малко. В някои моменти ми харесват нещата да са натурални, но понякога прибавям подправки, които обикновенно не консумирам.

Светла ме изкуши да пиша за любимите подправки и аз като едно добро дете се отзовавам.

Обичам морето! Мога с часове да го гледам и няма да ми омръзне. Обожавам шума на вълните, лекия бриз край брега, слънцето, пясъка в краката ми(но не и в очите)…

Обичам неделите! Спокойствието на този ден ме зарежда с търпение и лежерност за идващата седмица.

Обичам зимните вечери край камината с чаша червено вино в ръка.

Обичам семейството си, приятелите си. Обичам срещите с тях, усмивките, щастието и удоволствието, че сме заедно.

Обичам позитивните хора. Обичам хората, които завладяват с положителни емоции всички около тях!

Обичам аеробиката! Тя ми е като наркотик. Всичко в последните дни се върти и съобразява с дните, в които имат тренировки.

Обичам разходките. В планината, в градския пазар или дори в градската градина.

Обичам екскурзиите из България! Харесва ми да отида на ново място, което не съм посещавала. Харесва ми да отида и там където съм била и друг път и с нови очи да погледна на старите неща и да разбера, че има какво още да се види.

Обичам тръпката, която съпътства всяко едно очакване за нещо прекрасно, ново, вълнуващо.

Обичам…..

 

6 Отговора to “Любими подправки”

  1. Le_Grand_Elf май 6, 2009 at 01:36 #

    Такааааааа…🙂

    !

  2. вили май 6, 2009 at 01:51 #

    Знаех си, че не спиш, а дебнеш кога ще напиша за моите любими…… 😛

  3. Le_Grand_Elf май 6, 2009 at 01:52 #

    🙂

    Аммм… не че дебна, но… съня😦
    Сещаш се… не заспивам!

  4. вили май 6, 2009 at 02:02 #

    Вече ти време. Малките деца отдавна спят…😉 И даже сънуват разни игри, бели и тем подобни 😉

  5. Жени май 6, 2009 at 11:07 #

    🙂
    Хубаво е човек да обича! И да се радва на малките неща🙂 Пожелавам ти да продължаваш да го правиш😀 И да бъдеш и ти много обичана!

  6. ludipari май 6, 2009 at 19:19 #

    Малките неща понякога се оказват най- важни и съществени. Една разходка сутрин по росната трева, чистият въздух, уханието на полските цветя… Това е нещо повече от еуфория, от оргазъм. А е наглед толкова незначително…

Вашият коментар

