Априлски усмивки ;)

22 Апр

Отминаха великденските празници. Тази година и рожденният ми ден се включи в тях. Така се получи – 3 в 1 за мен. Искам да благодаря на всички, които ми честитиха именния и рождения ден. Благодаря ви, че сте се сетили за мен и то без да напомням рожденната си дата. За да не изпусна някой няма да ви благодаря поименно, но за всички вас една нежна песен  😉

И докато пиша статията гост в Шоуто на Слави е Митко Щерев и ми припомни една разкошна българска песен. Чуйте я. 

2 Коментари to “Априлски усмивки ;)”

  1. гравитон април 23, 2009 at 03:36 #

    (clap) (F)

  2. alicegotlost май 23, 2009 at 17:39 #

    :((Рождения не го знам, но именния го забравих, факт!! Ц ц ц… Зло да те забрави; за сметка на това от здраве и любов разна отърване да нямаш!!!

Вашият коментар

