Великден! :)

19 Апр

Великден! Както се казва не всеки ден е Великден, но пък Великден е цели три  дена! 

Великден е един от най-светлите християнски празници за мен. Харесвам харизматичността на този празник – с боядисаните яйца, козунаците, курабийките замесени от мама или кифличките на леля ми(е, майка ми и тя се научи да ги прави и вече 6-7 години не минава празник без тях). Харесват ми великденските покривки и сувенирите във форми на зайчета, пиленца, кокошки…. Всички тези дребни нещица донасят уют, свежест и цвят в дома ни, в който познаваме всяко ъгълче.

Честит Великден! На всички именници( в това число и мен) желая здраве, много усмивки, сладки емоции и сбъдване на поне една мечтичка! Бъдете щастливи и влюбени!

d0b8d0b7d0bed0b1d180d0b0d0b6d0b5d0bdd0b8d0b50181Подарявам ви цветя от моята реколта!

5 Отговора to “Великден! :)”

  1. Le_Grand_Elf април 19, 2009 at 02:03 #

    Знаех си, че и други не спят 🙂

  2. Svetlina април 19, 2009 at 17:06 #

    О, Сливилиииииииииии, честит ти празник! И да, възкръсна! И да, догодина ти си наред да правиш козунак :mrgreen:

  3. Mari-ana април 20, 2009 at 00:00 #

    Честит Имен Ден, Вили! Да си жива и здрава, усмихната и щастлива! 🙂
    Амам как само по една мечтичка?! Моля те нека поне по две. 😉

  4. вили април 20, 2009 at 23:55 #

    Благодаря за пожеланията! Благодаря и на тези, които лично ми звъннаха или писаха. А аз догодина може и козунак да направя, но… кой знае 😛
    И специално за Мариана – три мечтички да и се сбъднат до три дена! 😉

  5. astilar април 21, 2009 at 19:59 #

    Вилке, Честит Рожден Ден! Винаги здрава, усмихната и спокойна! Бъди!

Вашият коментар

