Чудесен ден!

16 Апр

Днешната сряда се оказа прекрасен ден за мен. Първо бях сюрпризирана с почивен ден. Само ме беше малко яд, че не успях да си поспя до по късничко, но така денят ми бе по-дълъг. После чрезвичайно пих кафе с приятелка, с която отдавна не се наканваме да се видим. Междувременно си поговорих с братовчедка ми, която се е върнала от Италия за великденските празници и много ме зарадва. Свърших една две работи и моят мил съпруг ми се обади да се прибирам. Малко ме учуди, защото не ми държи сметка кога, къде  ходя и защо не се прибирам. А то какво се оказа. Кумата ни от Кърджали била в Пловдив и решила да не ми се обажда предварително, а да ме изненада. И ме изненада много приятно! Вярно времето, което бяхме заедно не беше много(даже недостатъчно), но пък беше приятно и ме накара да си припомня студентските години.  Леле, какви хаймани бяхме!

Еви, обичам те!  😛

А аеробиката вечерта както винаги беше много дива.  😛

Чудесен ден, нали!

5 Коментари to “Чудесен ден!”

  1. keklanka април 16, 2009 at 07:17 #

    EEEeхаааа, супер ден е бил наистина! Бравво, браво, дано повечко такива дни да се събират и всички така подобаващо оценени, приятно искарване на празниците, макар че на мен мми е малко странна тая работа, просто ние с момата сме на светлинни години в момента от празнуване 🙂

  2. Mari-ana април 17, 2009 at 09:44 #

    Нека и предстоящите празници бъдат чудесни. 😉 Весело изкарване, слънчево настроение и много усмивки! 😀

  3. astilar април 18, 2009 at 19:38 #

    Чудесен ден, да – пълен с приятели! 🙂 Ама не разбрах как те изненадаха с почивен ден? Мен, защо не ме изненадват така, а дори и по време на празниците ще се трудя? 😉

  4. вили април 20, 2009 at 23:58 #

    😛 😛
    @ Астилар, като не се разбрахме и се дублирахме на работа. Аз като по-близо живееща отстъпих 😆 работното място!

  5. astilar април 21, 2009 at 20:02 #

    Разумна и отстъпчива си ти, ще взема пример. 😀

Вашият коментар

