Цветница ;)

12 Апр

Честит имен ден на всички с имена на цветя и тяхните производни! Бъдете здрави, усмихнати и цветни!

5 Коментари to “Цветница ;)”

  1. Жени април 12, 2009 at 09:29 #

    Честит имен ден, Вили! Много здраве, усмивки и любов от мен! Много цветни и уханни мигове! 🙂

  2. vilford април 12, 2009 at 15:53 #

    🙂

  3. Mari-ana април 12, 2009 at 20:58 #

    Честит Имен Ден, Вили! Пожелавам ти здраве, дълъг живот, много усмивки, късмет и любов! 🙂

  4. вили април 12, 2009 at 22:29 #

    Благодаря за пожеланията, но аз не съм именичка на Цветница. Т.к. името ми е Величка празнувам на Великден. Но пък съм свикнала да ми казват Виолета и се обръщам когато някой извика това име. Адашката знае, че не съм Виолета и как ехидно се усмихва(видяхте ли я) 😆 😆

Trackbacks/Pingbacks

  1. Top Posts « WordPress.com - април 13, 2009

    […] Цветница Честит имен ден на всички с имена на цветя и тяхните производни! […] […]

Вашият коментар

