Вместо лека нощ!

4 Апр

Доста се шуми в последно време около N.O.H.A.  И хитчета си имат, и на Слави бяха на гости, и в дискотеките ги въртят… Тази вечер послушах няколко техни песнички  и установих, че ми действат успокояващо.  Приятно слушане!

Един коментар to “Вместо лека нощ!”

  1. Жени април 4, 2009 at 12:09 #

    Това е едно от любимите ми техни парчета. Показаха ми ги, още преди да се зашуми около тях. И аз май някъде го бях пускала от блога 😉
    Страхотни са 🙂
    Пък да не ти казвам как звучат в денс обстановка 😉

Вашият коментар

