Топлина

22 Март

Тази година пролетта ни смразява с ледения си дъх, с преспите сняг, с вятърът, който създава дискомфорт за  визията и дишането ни, с пестеливите си слънчеви лъчи… Е, знам , че това е временно, но за да ни е комфортно трябва да ни е топличко, нали?

Предлагам ви игра на огнени езици или казано с други думи да се насладите на живият огън, който  топли душата и възприятията ни. Вера го сподели с мен и аз не се стърпях и ви го предлагам.

 Огънят освен стихия е и пленителен с красотата си! Аз съм омагьосана!

8 Коментари to “Топлина”

  1. kalina март 22, 2009 at 21:47 #

    Благодаря, че ме стопли 🙂

  2. saty март 23, 2009 at 01:30 #

    Снегът у Филибето се стопи, но мерси, наистина е хубаво:))

  3. вили март 24, 2009 at 01:39 #

    А, Сати и ти ли си от Пловдив? 😉

  4. saty март 24, 2009 at 03:50 #

    Хехехе… мдам 🙂

  5. вили март 24, 2009 at 22:41 #

    Чудесно! Може пък и да се видим случайно… 😉

  6. saty март 24, 2009 at 23:40 #

    А може и не случайно 😉 ; макар че аз по-скоро разочаровам в директен контакт.

  7. вили март 25, 2009 at 00:08 #

    Разбира се(за не случайното), а разочарованието го има ако имаш прекалени очаквания. Аз съм оптимистичен реалист! 😉

  8. saty март 25, 2009 at 01:55 #

    Добра позиция;)…

Вашият коментар

