Благородният испанец

10 Март

„Благородният испанец“ е постановка на ДТ „Сълза и смях“. Тази вечер тази театрална постановка беше гост в Пловдивското кино-театър „Гео Милев“ и аз бях сред публиката. Щеше да е по-приятно ако се играееше в Драматичния театър, но няма нищо…

За самата постановка, актьорският състав, режисьор и т.н. можете да прочете тук. Аз ще ви кажа само, че толкова много се смях на недоразуменията, които предизвикват недоизказаните неща, комичните ситуации, жестове  и играта на актьорите, че в някои моменти се смеех със сълзи. Все още настроението, с което ме зареди „Благородният испанец“, ми е приповдигнато и се надявам да ме държи по-дълго време.   😛      😛

Едно добро начало на новата седмица!

3 Коментари to “Благородният испанец”

  1. astilar март 10, 2009 at 22:37 #

    Дано дълго продължи прекрасното ти настроение!
    Забележка, чиято цел е да се придържаме към фактите – спектакълът не е на НДТ „Сълза и смях“, а на Театрална формация „Мелпомена“. Да, играят на сцената на Сълзата, но все пак продукцията не е на този театър.
    Поздрави! 🙂

  2. вили март 10, 2009 at 23:15 #

    Благодаря за уточнението, Рали! 😉
    Все още съм усмихната се надявам да е по-дълго! 😆 😆

Trackbacks/Pingbacks

  1. Мрън, мрън « ВИЛИ - март 29, 2009

    […] Пикасо видях, и билети за Мадона имам, че и на театър бях. Що ли се оплаквам? Март май не е бил чак толкова […]

Вашият коментар

