Билети, ураааа!

6 Март

Днес съм щастлива! Много щастлива! Двуседмичното ми очакване на заветните билетчета за концерта на Мадона най-накрая свърши  и те  са вече в ръцете ми!

d0b1d0b8d0bbd0b5d182d0b8d182d0b5-d0b7d0b0-d0bcd0b0d0b4d0bed0bdd0b0Е, можеше и да са на по-хубави места, но след като трябваше сама да се спасявам с купуването на билетите и то часове след като беше стартирала продажбата, аз съм много доволна.

Признавам, че бях много скептично настроена,  когато изтече новината за нейния концерт в България, но ето, че май великата Мадона ще дойде! Все пак до 29 август има толкова много време…. :P  :P   Остава очакването!

Стискам палци и чакам сакралната дата!

8 Отговора to “Билети, ураааа!”

  1. Вера март 6, 2009 at 11:50 #

    Ще се видим там…;)
    Madonna rules.

  2. vilford март 6, 2009 at 23:14 #

    😀
    Да позная ли сега чии песни си тананикаш?!?

  3. kalina март 6, 2009 at 23:16 #

    УРААААА, това означава, че ще дойдеш при нас!!!!🙂 Happy!

  4. вили март 8, 2009 at 01:29 #

    @ Вера, срещата на стадиона остава. Но ще се виждаме още много пъти до тогава…😛
    @ Вили, познаваш ме и знаеш….😛
    @ Калина, имах намерение на 14,15 да съм в София, но работната събота(по точно учебната) ми обърква плановете😦 Но ще има и други поводи за гостуване в София преди 29.08, надявам се. 😉

  5. vilford март 8, 2009 at 14:59 #

    Честит празник, Вили!
    За топлината, която раздаваш така щедро, ти пожелавам да получаваш много, много любов!!!🙂

  6. Mari-ana март 8, 2009 at 19:47 #

    Честит Празник, Вили!🙂
    Пожелавам ти много усмивки, щастие и любов! Щастието и късметът да бъдат с теб всеки ден!😀

  7. вили март 8, 2009 at 20:12 #

    @ Вили, Мариана😉 благодаря за поздрвите!
    Пожелавам ви да сте здрави, обичани и много влюбени!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Мрън, мрън « ВИЛИ - март 29, 2009

    […] Пикасо видях, и билети за Мадона имам, че и на театър бях. Що ли се оплаквам? Март май не […]

Вашият коментар

