Котенца

24 Ян

Обичам котки. Всякакви. Особено харесвам големите котки, а ако са и белички…

Дали няма някой да ми подари такова сладко котенце?

4 Отговора to “Котенца”

  1. kalina януари 24, 2009 at 22:20 #

    За подаряване, все ще се уреди нещо.🙂 Ама интересно ми е след половин година какво ще стане…🙂🙂

  2. Светла януари 25, 2009 at 20:02 #

    Ах, Вили, и аз много ги обичам!
    Даже имах един познат, който си купи пума и си я гледаше в ранчото, в България.
    Толкова му завиждах.
    Но не ми е приятно да ги гледам в клетка. Имам респект и уважение към дивото в тези животни и мисля, че не бива да стават играчки на хората. Обожавам ги :)))

  3. вили януари 25, 2009 at 23:11 #

    @Калина, даже 6 месеца са много. И ще стане много интересно – аз мъничка, а то голямоооооо. Но пък ще ме обича защото ще съм го хранила толкова месеци и ще ме възприема като мама 😉
    @Светле, аз го искам само за месец, най много два. И може би точно заради невъзможността от командването им ми харесват големи котки. Харесва ми тяхният независим и див нрав . Пума? В българско ранчо! 😉

Trackbacks/Pingbacks

  1. Бялата линия « Dimitrovamariana’s Blog - януари 27, 2009

    […] клипчетата на Вили за малките котенца се сетих за една семейна история – […]

Вашият коментар

