Подарявам книги

16 Ян
книги за подаряване

книги за подаряване

И аз по пример на Лонганлон реших да подаря някои книги, които съм прочела веднъж и втори път едва ли ще посегна към тях и от такива, които не са ми харесали и дори не съм успяла да прочета. А пък и в крайна сметка трябва да имам място и за новите заглави, които купувам честичко. Обичам да чета книги и признавам, че вече трудно ги събирам в библиотеката си. А, че трябва нова да си купувам е въпрос на друга статия.

И така….

  • d0b8d0b7d0bed0b1d180d0b0d0b6d0b5d0bdd0b8d0b5013„Братята“ – Джин Гришам. Уви, не успях да я прочета. Мъчих, мъчих се, но не ме увлече бавното й действие.   Харесва ми Гришам, но тази книга не е по мой вкус. Сигурно ще има някой който ще оцени книжката и ще я пожелае да си я има.

 

  • d0b8d0b7d0bed0b1d180d0b0d0b6d0b5d0bdd0b8d0b50151„Шоколадов рай“ – Карол Матюз. Лека книжка тип любовен роман, т.е. втори път не бих я отворила. А за какви шоколадови вълшебства пише вътре! Да се зачудиш дали е възможно и ти да ги опиташ!

 

 

  •                                                  „d0b8d0b7d0bed0b1d180d0b0d0b6d0b5d0bdd0b8d0b5010Вълчи капан“ – Христо Калчев. Подведох се от скандала убийство, писател на мафията… Не успях да я преборя защото нещо ми са скучни книгите за българската мафия.  Подарявам двете в комплект.

 

 

  • d0b8d0b7d0bed0b1d180d0b0d0b6d0b5d0bdd0b8d0b5014„Скандалът на Софи“ – Вирджиния Блекбърн.  Life Style роман. Какво ли означава?  Книгата съм чела, но доста отдавна и за съжаление нямам и спомен за какво се разказва. Сигурна съм, че няма да я прочета втори път. 

И да си дойдем на думата. Ако някой е заинтригуван от заглавие или автор, или просто желае да получи подарък книжка от мен  напишете един коментар. Приемам заявки до 18.01. На 19, понеделник ще обявя спечелите.

 

7 Отговора to “Подарявам книги”

  1. Dobriman януари 16, 2009 at 10:03 #

    Браво.
    Много ми допада тази инициатива
    …още повече ми допада, че започна да се разпространява.

  2. kalina януари 17, 2009 at 00:36 #

    Идеята е наистина много хубава. Това е една от слабостите ми.
    Веднага си харесах “Шоколадов рай. А „Братята“ на Гришъм наистина се чете трудничко.🙂

  3. mcmitashki януари 17, 2009 at 19:54 #

    E като ще е харизан кон няма да му гледам зъбите🙂
    Кандидатствам за Христо Калчев! Имаше нещо в този човек – симпатичен ми беше!

  4. вили януари 18, 2009 at 00:45 #

    😆 😆

  5. вили януари 18, 2009 at 23:25 #

    А желаещи за „Скандала на Софи“ или „Братята“ няма ли? Остана още малко време….😉

  6. longanlon януари 19, 2009 at 09:49 #

    Още един последовател🙂 Поздравления!

    Отново ще се въздържа да си поискам книга, но ти пожелавам успех!

  7. вили януари 19, 2009 at 23:25 #

    19-ти привършва. Обещаното си е обещано. Калина ще получи „Шоколадов рай“, а на съгражданина Митко „Вълчи капан“. Чакам адресите ви по имейла и след това чакайте чичко или леля пощаджия. Ако все пак някой друг макар и по-късно пожелае някоя от останалите – ще се класира.
    Обещавам, че след известно време(когато подреждам някой от шкафовете с книги) пак ще направя акция с цел подаряване на книжки.
    Приятно четене и не забравяйте поне по страничка на ден да четете!

Вашият коментар

