Антология на една година

30 Дек

Или казано с други думи равносметка на каква сме я свършили.

Остават броени часове от 2008 година. На прага на Новата година всеки се опитва да претегли на кантар отминалата година. Опитваме се да преценим има ли превес на по-добрите и значими събития или връх са взели негативните емоции. Понякога се случва и нещата да са на кантар – тогава когато съществените събития са били и в двете граници – добро и лошо.

В края на годината се опитвам и аз да преценя 2008 каква е била за мен. Определено не са ми се случили значими неща с отрицателен знак, а май доброто е било в повечко при мен от лошото. През изминалата година дъщеря ми прескочи омразният  7 клас(за мен беше най-гадната учебна година, с много стрес, нерви, но всичко е добре когато свършва добре) и със собствени сили успя да влезе в Руската гимназия със испански език. Това е неин плюс, но индиректно се отразява и при мен. Успяхме и да направим няколко екскурзии из България – Триград, Враца, Плевен, Козлодуй, Шумен, Ардино… Почивахме и на море, няколко пъти успяхме да се съберем най-близките роднини и да се порадваме на компанията си. Продължавам редовно да приемам наркотика си – аеробиката. Мога да се похваля с 2-3 нови приятелки, които ме радват с младостта  и всеотдайността си и дори вече съм поканена на сватба през май 2009г. Освен всичко това се заех и с едно предизвикателство – блогването. Колко добре се справям другите ще кажат, но все пак като човек на точните науки се опитвам да се преборя и с писането на статиите.  В бизнес план годината не беше много добра. Тенденцията на спад на оборотът взе да става традиция. Нещата не вървят на добро, но пък една промяна на бизнеса може да ми се отрази положително. Оптимист съм по природа и затова смятам, че нещата ще се подредят така както трябва.   😛

Най-важното през отминалата година беше, че аз и семейството ми бяхме  здрави, успявахме да се преборим заедно с предизвикателствата(пубертетът ми идва на моменти в повечко, но се надявам по-бързо да го израстем) и ще продължим напред през новата година.

През идващата година на Бика ви пожелавам здраве, късмет и разбирателство, време за работа, удоволствия, почивки и много, много щастие!

Надявам се, че през 2009 ще имам време за всичко любимо, за срещи с приятели, за работа, за разговори в мрежата и очи в очи, финанси за екскурзии из забележителностите на страната ни, а защо не и някъде в чужбина… Дали да не се запиша пак на курс по английски или пък да пробвам нещо ново и необичайно? Ще се разбере след време.   😛

Весел празник изпълнен с приятели, емоции и смях!

5 Коментари to “Антология на една година”

  1. ѣрен декември 30, 2008 at 23:48 #

    зАрежи го тоа английски! Давай с нещо по-интересно, португалски примерно… или корейски =Р
    Весело посрещане и незабравими моменти с любимите хора през идващата година!

  2. вили декември 31, 2008 at 00:05 #

    или японски… 😆 Весел купон за теб с много смях, танци и любов!

  3. Mari-ana декември 31, 2008 at 09:57 #

    Важното е доброто и хубавото, което ни се случва, Вили. Лошото е някак за равновесие и за да ни научим да ценим прекрасните моменти. 🙂
    Весело посрещане на новата година! Смях, настроение, мечти и късмет! Здравей и дълъг живот на теб и семейството ти! И много, много любов! 😀

  4. Zelengorova декември 31, 2008 at 23:10 #

    Мило е че сподели.
    Никога не е късно да те изненада новата година приятно, ще видиш :))))
    И друг път съм казвала : застраховките са за песимистите.
    Наздраве мила!

  5. Val януари 6, 2009 at 15:40 #

    ааа, не съм съгласна с Ярения!
    английския си е английски – не по-лош от португалския, наистина! 😉

Вашият коментар

