Мрънкане

28 Дек

Ама малко досадно е да са толкова дълги тези празници! Уж съм по-свободна, а от купони, гостита, партита, шопинг и тем подобни не ми остава време даже пощата да си проверя. А колко съобщения изпратих и колко разговори проведох! Поне месец не искам да видя телефони! Даже не успявам да се насладя на топлината на камината и на домашния уют. Но, утре е работен ден и животът ми пак ще влезе в обичайни релси. Лошото е, че много задачки ме чакат за утрешният ден – не е за вярване,че ще успея да ги изпълня всичките, но ще се напъна.

Затова пък сега ще се насладя на малко по-стари и романтични песни и ще се настройвам за последните два работни дни за тази година.

Желая ви ползотворна седмица и весело посрещане на 2009г.

*************

Аз мрънкам, но с радостно чувство. Тези дни успях освен с роднини, да се срещна и чуя  приятели, с които отдавна не бях разговаряла или купонясвала.

Хубаво нещо са празниците. Нека да са по-често!  😉

6 Отговора to “Мрънкане”

  1. Lady Frost декември 29, 2008 at 11:35 #

    =)

  2. Mari-ana декември 29, 2008 at 13:50 #

    Мрън мрън и от мен. 😉 И аз се зарадвах, че днес сме на работа. А ни чакат още почивни дни и празници. 😀

  3. вили декември 30, 2008 at 00:56 #

    😆 😆 😆 Да, да! Още празници, ураааааа! 😉

  4. Val декември 30, 2008 at 01:41 #

    весело посрещане, Вили!

  5. вили декември 30, 2008 at 01:46 #

    Благодаря, Вал!И на теб! 😉

  6. vilford декември 30, 2008 at 13:15 #

    Лелееееее, доживех и от хубаво да има недоволни! Вилиииииии, не ни забаламосвай! Да ти е весело и празнично през цялата година!!!

Вашият коментар

