Любимите празници

24 Дек

Коледните и Новогодишните празници ми са едни от най-любимите.  Къщата е празнично украсена – елха, гирлянди и множество коледни сувенири. Настроението е приповдигнато(във ваканция сме, ура), всички са някак по-добри, мили и прощаващи. Усмивките се срещат по-често по лицата на хората, а стресът от ежедневието се надявам да остане във вече отминалият ден(леле, какви задръствания бяха в Пловдив тези два дена!) и да се наслаждаваме на мини отпуската.

Коледа е семеен празник за мен и моето семейство. От няколко години се роди традицията да се празнуват тези празници при нас, в Пловдив. Родителите ми, свекърва ми, а понякога и брат ми идват и сме  заедно  на  Бъдни вечер, чакаме Дядо Коледа, разменяме си подаръци и посрещаме Рождеството Христово. Весело е и приятно да се събереш с  най-близките роднини и да правиш планове за следващата година, да си припомняш отминали събития и дори само да поседиш мълчаливо и да гледаш как родителите се радват на нас порасналите вече деца.

Така ще и тази година. Мама вече е направила баница, баклава, приготвила е пиперките и ще замеси питката утре след като пристигне. Аз сварих фасул и сърмички, остатъка от семейството  ще почисти и подреди(докато аз работя, надявам се усърдно) и вечерта всички ще очакваме братлето да дойде(уви, сам) и да седнем на богатата трапеза.

Липсва ми снегът тази година. А може да завали до Коледа?

Весела Коледа!

5 Коментари to “Любимите празници”

  1. Mari-ana декември 24, 2008 at 11:12 #

    Весела и на теб, Вили! Здраве и дълъг живот, усмивки, късмет и мечти. Много топлина и любов, щастие и хармония. 😀
    Празнично настроение и обич да царят в дома ти. 🙂

  2. kalina декември 24, 2008 at 23:02 #

    Хиляди усмивки, много радост и смях от мен. Живи, здрави и щастливи. 🙂

  3. vilford декември 25, 2008 at 09:04 #

    Честита Коледа, мила Вили!
    Сигурна съм, че празникът сред най-близките ти хора е бил чудесен и ти пожелавам да е последван от една чудесна година с много поводи за радост и празнуване!
    Много целувки: Шувил

  4. Zelengorova декември 25, 2008 at 19:44 #

    Наминавам да кажа наздраве!
    Щастие, късмет, здраве, пари и сбъднати мечти на теб, цялото ти семейство и всички обичани!

  5. вили декември 25, 2008 at 23:23 #

    Благодаря ви, дами! Празникът беше хубав и продължава, макар и с малко работно прекъсване утре и вдругиден, но след това пак ще пируваме и празнуваме!!
    И аз искам да ви пожелая здраве, любов, късмет, щастие и нови мечти(поради сбъдване на старите), както и да сте влюбени и боготворени!
    Честита Коледа! 😛

Вашият коментар

