Към звездите ще тръгна пеша….

21 Дек

Към звездите ще тръгна пеша.

От браздите ще тръгна, от хълма,

от дълбокия шум на ръжта,

от светулка в тревата ще тръгна.

Ще изляза на хребета чак

ща отмина скалите засияли

и ще стъпя в космическия мрак

със обувки, от кал натежали…

Ще вървя към звездите без сън,

ще протягам с надежда ръце…

И ще стигна

до същия хълм

и светулка в тревата ще свети.

                              Георги Костадинов

4 Отговора to “Към звездите ще тръгна пеша….”

  1. Val декември 21, 2008 at 22:56 #

    Красиво е! Предновогодишно! Благодаря!
    Искам светулчица и на мен да ми свети…

  2. vilford декември 21, 2008 at 23:54 #

    Благодаря за стихчето, Вили, много ми хареса!🙂
    (клипчето не успях да чуя, че нещо ми хълца връзката. пак ще дойда)

  3. вили декември 22, 2008 at 23:24 #

    В очакване на сняг! Синоптиците го обещаха! А светулчици ще очакваме чаааак на лято, по жътва. Макар, че и аз искам една светулка да ми свети и показва правилната посока по пътя ми напред… 😉

  4. Jashin януари 11, 2009 at 19:27 #

    Спасибо за пост. Позновательно.

Вашият коментар

