Писъмце

19 Дек

Мили Дядо Коледа,

Пиши ти едно пораснало дете. Миналата година забравих да ти напиша писъмце и ти почти успя да ме забравиш(добре, че сама си купих подарък). Е, получих подаръци от най-близките ми хора, но истински желания не дойде. Тази година обаче реших да ти напиша писмо, за да не се чудиш какво точно да ми донесеш и пак да ме позабравиш.  И така искам  да ми донесеш една екскурзия до Париж, почивка на Сейшелските острови, един лаптоп Dell, а може и една малка сладка количка или пък направо собствен остров в Тихи океан, с вила, летище и всичките му мурафети. Нека с мен да бъдат и семейството ми и най-добрите ми приятели, а и треньорката ми Таня….

И като се събудих,    разбрах че  писмото до Дядо Коледа е от някой друг сън, а не моят. Но все пак бих си пожелала да съм здрава, обичана и много усмихната.  Ако това ми донесе Дядо Коледа ще е достатъчно, нали?   😀

Написахте ли си, деца, писъмцето до вълшебният старец?   😛

6 Отговора to “Писъмце”

  1. Графът декември 19, 2008 at 02:09 #

    Само достатъчно?!?
    Вили, ако не сте ЗДРАВА, ОБИЧАНА и УСМИХНАТА за какво Ви е остров в Тихия океан?
    Ходатайствам за „достатъчното“! 🙂

  2. Val декември 19, 2008 at 09:39 #

    Тринки, но добринки!
    Моето 4-то, като пожелание:
    … е, да има все пак дълги години някой, с който да ги споделиш!

  3. Mari-ana декември 19, 2008 at 10:57 #

    И от мен едно пожелание, пето. 🙂
    Късметът да ти идва често на гости. 😉
    Изрекох желанията си за коледни подаръци. Обаче, идеята ти за писмо ми харесва. 😛 Ще взема да го напиша, може да не ме е чул. Нека го има и в писмен вид. 😉

  4. vilford декември 21, 2008 at 00:33 #

    Пожелание шесто да добави адашка:
    Година на радостни вълнения
    и нови приключения,
    за да я запомниш със усмивка
    и да се признаеш за щастливка!

  5. вили декември 21, 2008 at 01:02 #

    Eй, благодаря ви 😆 😆 😆 Да ви се връщат стократно и на вас, но не забравяйте да си напишете писъмцата, особено Вие, Графе! По Коледа стават чудеса 😛 Поздрав за всички http://www.youtube.com/watch?v=3GsfJzbI1O0&feature=related

  6. Громов януари 12, 2009 at 12:21 #

    Информативно,продолжай в том же духе

Вашият коментар

