The Wall

11 Дек

Харесвам Пинк Флойд.  Но клипът на Тухлата винаги ме е ужасявал, особено преди много, много години когато го гледах за първи път. Песента е на сигурно повече от 25 години, защото помня, че съм я слушала за първи път на една лятна бригада в едно сливенско село, където брахме праскови, а накрая пари не ни дадоха. Но това е друга тема.

Харесвам и Форинър. Елф ми припомни за тях и вече два дена се наслаждавам на  тяхната музика.

10 Отговора to “The Wall”

  1. Димитър Н. Митев декември 11, 2008 at 11:40 #

    По-добре да те ужасява клипа отколкото действителността!

  2. Val декември 11, 2008 at 11:50 #

    Клипът си е велик, недей така!

  3. Светла декември 11, 2008 at 19:38 #

    С Флойд съм осъществила тийнейджерските си емоционални полети, не мога да гледам на тази музика, както и на всичко около нея по друг начин освен развълнувана.
    Форинър… също.
    Клипът на стената изживях като революция във визуалните послания, абе каквото и да кажа, все ще приличам на идолопоклонник.
    А никога не съм лепила плакати в стаята си на когото и да е или да припадам като ми подарят плоча на Флойд.
    Но съм прекарала стотици незабравими нощи на фона на тази музика.
    🙂

  4. вили декември 12, 2008 at 00:18 #

    Аз много харесвам The Wall. Наистина много, но клипа ме плашеше. И продължавам да слушам Пинк Флойд и Форинър, че и Рейнбоу, Куин… 😉

  5. Mari-ana декември 12, 2008 at 10:42 #

    Винаги са ми въздействали силно и клипа, и песента „Още една тухла в стената“. Аз съм си бунтарка, и тази песен изразяваше моето отношение към правилата и нормите на обществото, което се стреми точно към това – да те превърне в още една тухла в стената. Благодаря ти, че ми я припомни. Точно сега са ме налегнали едни мисли точно по тази тема. 🙂

  6. vilford декември 12, 2008 at 19:57 #

    Mного харесвам Флойд, но ги слушам само в определено настроение. И не мога да върша други неща на тяхната музика – вниманието ми е изцяло в тях.

    Обаче много ми харесва жизнерадостния сняг дето ти вали в блога. Като се натрупа пряспа отдолу, значи си се застоял твърде много. 😉

  7. kalina декември 12, 2008 at 23:12 #

    🙂 невероятна песен. благодаря ти! 🙂 и на мен много ми харесва снежеца.

  8. вили декември 12, 2008 at 23:44 #

    Мога да ви кажа как заваля снежец в блога ми, вместо навън. Ама ми се ще преди Коледа да завали един снежец и тук 😦 Дано! 😉

  9. Val декември 13, 2008 at 01:37 #

    шантав уърд-прес, а Вили? 😉

  10. вили декември 13, 2008 at 01:53 #

    Има нещо такова тази вечер. Шантаво и рошаво, чак ми се щеше да викам по едно време. Но вече се взе в ръце и всичко май е ОК 😛

Вашият коментар

