8-ми декември :)

8 Дек

Обичам този празник! Макар и вече доста отдавна да не съм студентка, винаги в сърцето ми ще има място за Студентският празник. Не го празнувам с традиционен купон, но в повечето случаи с прятели успяваме поне кафе да пием заедно и да си припомним за безгрижните студентски години.

На всички студенти пожелавам да бъдат  любознателни, знаещи, можещи, много да се забавляват, както и да са щастливи, здрави и големи късметлии в живота.

На моята приятелка и кума Ева, която днес има рожден ден искам да й припомня за едно обещание към мен и да й пожелая да го изпълни по скоро, както и да е много обичана, вечно щастлива, доволна и здрава. Обичам те, Еви!

Весел празник!  😉

6 Коментари to “8-ми декември :)”

  1. vilford декември 8, 2008 at 09:51 #

    ЧРД и на Анди (малкия син на Диана)!
    Хубав празник, но купонясването с малко дете е трудничко… 🙂

  2. Димитър Н. Митев декември 8, 2008 at 13:40 #

    Който веднъж е прекрачил прага на ВУЗ остава студент за цял живот!!!

  3. Mari-ana декември 8, 2008 at 17:26 #

    Прекрасен празник! На студентите – пожелания за успехи, късмет и сбъднати мечти. На тези, които се чувстват студенти, все още – Наздраве! 😛
    На рождениците – здраве и дълъг живот. 🙂

  4. Svetlina декември 8, 2008 at 19:32 #

    Хихи 🙂
    Честит рожден ден, Анди! Голям инженер да станеш!
    Сливили, ти знаеш ли какво пожелавам цял ден – махмурлук студент да не застигне през 2009та 😀

  5. Светла декември 8, 2008 at 20:59 #

    Никога не съм празнувала 8 декември, някак и студентството ми не беше класика.
    Но завиждам на тези, които подхождат с традиции към празника. Харесва ми.
    Някой ден, дай Боже, чрез децата си да го празнувам.
    Поздрави!

  6. вили декември 9, 2008 at 00:39 #

    @ Светле, доста ще почакаш. Я вземи и празнувай още от догодина. 😛
    А на всички останали купони в къщи, на работа… 😉

Вашият коментар

